Aynı şirkette çalışan 3 arkadaş. Bunlar şirkette baya popüler. İşlerini de düzgün yapıyorlar. Teng Muren en akıllıları. İnsanları analiz etmede çok iyi. Dedektif gibi birisi her şeyi anlıyor. Ye xing si tam bir işkolik. O da işinde başarılı birisi. Xiao li cheng ile teng muren iş yerinde farklı grupların müdürü bu yüzden sürekli çatışma halindeler.Teng muren çok akıllı olduğundan hep kazanıyor.
Bir gün iş yerine bir kız geliyor. Bu kız da Li cheng in ilk aşkı. Bir gün bu kızın bl fanı olduğunu öğreniyor. Tabi mantık olarak iki erkeğin sevgili olmasından mutlu olacağını düşünüyor.
Teng murenden yardım istiyor. O çok istemese bile Li cheng Teng muren e yapışıyor.
Bir de xing si nin kardeşi var. Fu yong jie. Bu çocuk küçük şeytan. Sapık birisi. Abisinin evine gizlice giriyor. Teng muren eve birinin girdiğini fark ediyor. Çünkü evdeki koku değişmiş.
Fu yong jie, Xing si nin öz kardeşi değil. Anne babaları farklı. Ama yong jie küçüklüğünden beri onun kardeşi. Abisini hiçbir zaman abisi olarak görmemiş. Hep ondan hoşlanmış.
Tamam bu kabul edilebilir bir şey. Ama abisine tecavüz etti. Abisini sarhoş etti. Adam daha yerinden kalkamıyor. Sonra da öpmeye başladı. Sarhoş birisi ne kadar düzgün düşünebilir. Sonra bunlar sex yapmışlar. Abisi üstte.
Bu yine de tecavüz. Değil diyenleri kesinlikle anlamıyorum. Bir kadın adamı sarhoş etse. Mantık olarak kadın üstte olamayacağı için adam olacak. Bu adama tecavüz. Bunu bir dizide göstermeleri hiç hoş bir şey değil.
Yazarken çok sıkılıyorum. Dizide bu çifti hiç sevmedim. Diğer çift güzeldi. Ama onlarda da bir iletişim sorunu vardı. Deli etti beni izlerken.
Xing si nin babasının verdiği tepki gayet yerindeydi. Düşünsene kendi öz evladın gibi gördüğün iki oğlun çıkıyor. Çocuğunun gay olmasını problem yapmadı. Çünkü sorun değil ama çocukların sevgili oluyor. Ben de öyle olurdum muhtemelen. Ama dövmedi sövmedi yani. Gayet yerinde olur bir tepkiydi.
En sonda gelen çift. Sizi o kadar özlemiştim ki. Geldiğinizde çok şaşırdım. Hele evlendiğinizde.
Hangi çift olduğunu söylerdim ama spoi olur. Belki spoi görmek istemeyen vardır.
Bir de xing si o kadar iğrenç giydiriyorlardı ki izlerken deliriyordum. Stilist bok gibi giydirmiş. Adamın kendi zevki çok güzel. Dizide hiç yakışıklı durmuyor. Başka yerlerde gerçekten ilgimi çekti yakışıklıydı.
Teng muren çok tatlı. Bazıları Mew ile Exo dan Sehun'un karışımı demiş. Yani azıcık benziyor ama o kadar da değil.
Teng teng-Li cheng
Küçük şeytan- Abisi (Takım elbiseli olan abisi. Ne kadar tatlı çıkmış.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.