Bu diziyi son bölümün son dakikalarını izlemeden yazıyorum. Çünkü izleyemedim.
Size hem kötü olan yerleri hem de iyi olana yerleri anlatacağım ama kötü olan kısımlar daha fazla. Diziye başlamak isteyenler sizin için üzgünüm çünkü ben bunu gömeceğim. Hevesiniz kaçabilir.
İlk olarak dizinin 7. bölümünde aksiyon sahneleri vardı. Abi o kadar mı kötü olur. İzlerken yüzüm gözüm çıkacaktı. Hiç beğenmedim.
Ortada iki kişi var. 10 kişi de onların etrafını sarmış. Ellerinde silah yok sopa yok siz nasıl mafyasınız. Birbirini gösteren spiderman gibi habire birbirlerini gösteriyorlar. Onu da geçtim siz mafya çalışanısınız hayatınd sadece okulda öğrenci döven çocukları mı dövemediniz ya?
Ötekilerde diğer ikilinin etrafına toplanmış. Bunlarda da hiç silah sopa falan yok. Bi mafya başı bir de yardımcısında var. Mafya başı zaten tek yumrukta yere yattı. AY çok sinirlendim.
Burası spoi olacak şimdiden söyliyim.
Sun yaralandığında hastaneye yatırılıyor. Adam bir kaç gün uyanmıyor. Ağır yaralandı çünkü orası tamam. Kız da uyan yoksa seni uyuyan güzeldeki prens gibi öperim diyor. Kız çocuğu her dakika taciz ediyor. Ben rahatsız oldum kızım sal ya.
Ve ilk bölümde Pitch kızları taciz ediyor. Bu taciz illaki fiziksel olmasına gerek yok. Kızların yanına oturmak istediğinde kızlar sen otur biz gidiyoruz derken çocuk nereye ya oturalım azıcık dedi. Ben bu olayı gerçek hayatta yaşadım. Ödüm bokuma karışıyordu. Çok kötü bir şey. Şu an bile bunu yazarken korktum.
Sonrasında düzeliyor ama. Zaten 2 kere mi ne olmuştu. Onu bu olay dışında seviyorum.
Sky çok anlayışsız bence. Tamam babası ona normal bir yaşam sürdürtmedi. Ve sürekli ölüm ile kalım arasında yaşamış bir çocuk. Ama Sun'ı hep zora sokuyordu. Çocuk gitme desede hep gidiyor sonra da naneyi yiyor.
Kızlardan ötekisi Toktaeng iyiydi. Ben sevdim kızı. Gıcık falan değildi. Ve iyi kalpliydi.
Gelelim iyi yönlerine. Bank ile Pitch in ilişkisi çok iyiydi. Onlar ana rol olarak gözüküyor ama yan çift aslında. Ne afişlerde ne posterde fotoğrafları yok. Başrolden daha iyi ilişkileri vardı.
Sun ile Sky çok iyiydi. Birbirlerini tanımaya çalışmaları birlikte vakit geçirmeleri falan çok iyiydi. Sun çocukluğunu yaşayamadığı için Sky'ın ona sürekli yardımcı olması çok hoştu.
Ve kızların sevgili olmasını beklerdim ama tıck. Olmadılar. Dizinin iyi yönleri sanırım bu kadar. Aşk ilişkilerini daha uzun tutsalardı her şeyi kore dizilerindeki gibi en sona bırakmasalardı sıkılmadan izlerdim.
Haa bir de unutmuşum. Başrol çocuk ağlayamıyor. Ağlaması gereken yerlerde sadece hüzünleniyor ve ağlama duygusunu gösteriyor. Ama gözünden yaş gelmiyor ve biz o yüzden hiç bir şey hissedemeden boş boş ekrana bakıyoruz.
Aksiyon hiç olmamış. Aksiyondan çok anlamayan, sürekli dövüş sahneleri izlemeyen biriyseniz kriz geçirmezsiniz. Ama benim gibi bu yüzden izleyecek varsa sektörde başka aksiyon mafya dizileri var onları izleyin.
Veee bilgisayarımı aldığım için fotoğrafları koyacağım. (Açıkçası hiç sevmediğim kısım bu ama telefondan girip bakınca çok hoş duruyor. Arada kendimi stalklıyorum.)
Sun (Pinterest te hiç fotoğrafı yoktu. Yine de tatlı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.