Dün bunu bitirdim ama final bölümüne geldiğimi finalde fark ettim. Öyle bi yıkıldım ki. Bu arada 3. sezon gelcekmi? Bazıları gelmicek diyor.
Gao shi de annesi ile 1. sezonun sonunda Amerikaya gidiyordu. Çünkü annesi evleniyor. Bu aslında 2 ay kalacakken 5 yıl kalıyor.
Shu yi bunu bekliyor ama bir gün Amerikaya gidiyor ve Shi de yi bir kızla görüyor.(O kız kim hala anlamadım bu arada. Shi de kendisi de bilmiyor.) Çocuk baya üzülüp geri dönüyor falan. Babası da bir şekilde öğreniyor.
Şimdi ben ne anlatsam spoiye girecek. O yüzden çok detaya girmeyeceğim. Bu ikisinin şirketleri işbirliği yapıyor. Bunlar bu yüzden bir araya geliyor. Sorunları pat diye değil de 6 bölümde yavaş yavaş çözüyorlar bu benim çok hoşuma gitti.
Shi de nin kuzeni doktor ile bir çocuk var. Çocuk değil adam. Çakma L.
O ikisine ne oluyor tam anlamadım ama bunların tanışma hikayelerini anlatıyorlar. Zhen xuen yani şu çakma L birilerinden kaçarken doktora çarpıyor. Doktor ona yardım ediyor. Çocuk da doktorun peşini bırakmıyor.
Çocuk normal değil bu arada. Bazıları şey demiş. O kadar reddetmiş hala adama yapışıyor. Çok yüzsün ve utanmaz falan demişler. Adam takıntılı ve normal değil. 12 yıl birini aramış. Yani ne beklersiniz.
1. sezonda Shu yi ile Shi de den hoşlanan iki çocuk vardı ya. Onlarda sevgili gibi bir şey olmuşlar. Birisi birinin peşinden koşuyor öteki de yüz vermiyor. Onlar da tatlılardı.
2. sezon da en az 1. sezona göre güzeldi. Beğenmeyenler nesini beğenmemiş anlamadım. 6 bölüme ne sığdırılırsa yapmış adamlar. Oyunculuklar güzeldi. Zaten güzel bir dizi olmasa her yerde bu kadar konuşulmazdı. SamYu şimdi herkesin best çifti olmuş. Birine soruyorum en sevdiğin dizi ne diye WBL diyorlar.
Umarım 3. sezon olur. Ben olacak diye biliyorum bazıları da doktor ile çocuğun başka bir projesi var diyor. Ama onaylandı.
Bu arada doktoru seven çocuğu kocaman tebrik etmek istiyorum. Diziyi izlerken çocuğun gerçekten de normal olmadığını her şekilde anlıyorum. Oyunculuğu en iyi onundu bence.
Sam-Yu
Zhe yu- Bing wei
Doktor ile çocuk (İsimleri ile söylesem bence hatırlamazsınız ben zaten hiç hatırlamıyom)
Bu arada çocuğun yüzü çok güzel ama adam 30 yaşında. Hiç de göstermiyor. Azıcık ama azıcık Gulf u anımsatmıyor mu? Bence biraz da olsa benziyorlar.
Şöyle oturan birinden ne kadar normal olmasını bekleyebilirsiniz ki.
Diziye puanım: 10/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.