Pete gay ama insanlara artık güveni kalmamış bir çocuk. Eski sevgilisi onun gay olduğunu herkese söylemekle tehdit ediyor. Çünkü eski sevgilisi tam bir pezevenk oruzbu çucu.
Neyse bir gün Ae bisikletle okula doğru gidiyor. Sonra arabasıyla salağın biri son hız gidiyor. Ae de arabaya çarpmamak için Pete in üstüne düşüyor. Bunlar böyle tanışıyor.
Bir gün bunun mal eski sevgilisi geri dönüp şantaj yapıyor. Parayı vermezse annesine videoyu göndermesini istiyor.
Pete i dövecekken Ae geliyor. Çocuğu dövülmekten kurtarıp okula götürüyor. Ve neden böyle bir şey olduğunu sorguluyor. Pete de Ae ye güvenip gay olduğunu söylüyor. Başta Ae nin bundan iğreneceğini düşünse de Ae bir şey demiyor.
Bunların ilişkisi o şerefsiz yüzünden devam ediyor.
Spoi ye girecek mi bilmiyorum ama Ae gay olduğunu nasıl anlıyor biliyor musunuz? Pete in üstünde uyandığında eli Aenin göğsündeydi. Sonra baya heyecanlıyor ve utanıyor. Aynı zamanda galiba öyle anlıyor Pete den hoşlandığını.
Birde Tin Can çifti var. Can Tine gıcık oluyor. Çünkü Tin çok gıcık ve kimseyle konuşmayan bir zengin bebesi. Tabi ailevi sorunları var ama orası ayrı. Kimseye güvenmiyor bu da.
Can ile Tin nasıl yakınlaşıyorlar bilmiyorum ama dizi güzeldi.
Bir de üvey abi kardeş olanlar vardı. Abi yeter artık valla herkes üvey abisine aşık. Kardeşi Fransa'ya aşçılık okumak için gidiyor. Aslında öz kardeş değiller. Bunlar her gün görüntülü konuşuyorlar.
Bir de arkadaşının abisine takıntılı olan çocuk vardı. O çocuğu harbi anlamıyordum psikopat gibiydi ama tatlıydı. Bir de hoşlandığı çocuk akıllı olsa bari. O kadar saf salak bir şeydi.
Kısacası dizideki herkes gaydi ya da erkek arkadaşı vardı. Diziyi o kadar öven vardı ki. Güzeldi ama öyle öff pöff değildi. Bir de Pete karakterini oynayana ne sövdüler be. Sürekli khab khab diyo diye. Ben de şaşırmıştım çünkü onu ilk why r u da tanıdım. Yıllar geçince oyunculuğu daha da güzel olmuştu.
Buna da fotoğraf koymucam çünkü çok uğraştırıyor 4 çift var.
Diziye puanım: 6.5/10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BL SERİSİ ÖNERİLERİ
RandomBL dizi önerilerini yapıyorum. Dizinin konusunu, kaç verdiğimi, kimlerin oynadığını görebilirsiniz. Sizin de önerileriniz varsa dm'den yazabilirsiniz. 2. KİTAP 2022'DE ÇIKACAK.