CHERRY MAGİC

410 10 4
                                    

Burayı aşırı boşlamışım. Gerçekten yazmayı çok seviyordum. Dizi izleyip sizlerle paylaşmayı. Ama bunu bile aylar önce atacakken yayınlamayı unutmuşum. 

Çok kötü bir haberim var. 2022 ye kadar buraya bir şey gelmeyecek. Sonrasında aşırı güzel diziler yayınlanacağı için o dizileri izleyeceğim. Ve tabiki de sizinle paylaşacağım. Öncelikli olarak kin porche dizisini bekliyorum. 

Cherry magic aşırı soft minnoş bi bl dizisi. Ayrıca japon bl i. Benim izlediğim ilk japon bl i. Herkes aşırı önerdiği için izledim ve sarıyor. 

Adachi 30 yaşına gelmiş bakir bir erkek. Ve 30 yaşına gelenlerin bakire ya da bakir  olurlarsa cadı olacağı söylentisi var. 

Adachi buna inanmıyor. Ama tabiiki bildiğiniz gibi böyle bir şey oluyor. Adachi iş yerinde dikkat çekmeyen ve biraz dışlanmış hisseden birisi. Kurasawa ise aşırı yetenekli ve herkes tarafından sevilen çok nazik herkesin hoşlandığı biri. Bende hoşlandım yalan değil.

Adachi kurasawa'yı biraz kıskanıyor. Çünkü onun gibi olmak istiyor ve onun hoşlandığı kişilerin çok şanslı olduğunu düşünüyor. Aynı zamanda bir kız kısa bir süreliğine ilgisini çekiyor. Kız da çok yetenekli ve diğerleri tarafından güzel bulunuyor. 

Adachi bu kız ile kurasawanın uyumlu olabileceğini düşünüyor. Her neyse bir gün kurasawanın bir sırrını öğreniyor. (Bunu yazamam baya spoi olur.) Ve çok şaşırıyor. Bunlar zaman içinde biraz yakınlaşıyorlar ve samimi oluyorlar. 

Bir gün Adachi çok çalıştığı için son durağa yetişemiyor ve Kurasawanın da toplantısı varmış. Adachi ye teklif ediyor bende kal bugünlük diye. Adachi de yok kalmıyım rahatsız olursun falan diye istemiyor. 

Kurasawa ne yapıp ne edip ikna ediyor. Zaman geçtikce zaten iş yerinde ve dışarıda samimileşiyorlar. 

Kurasawa sürekli Adachi hakkında çok tatlı ve şirin davranıyor. Adachi zaten onun iç sesini okuyabiliyor. 

Dizi boyunca diğerlerinin yorumları hep Kurasawanın ne kadar iyi biri olduğu ve herkesin  öyle bir erkek arkadaş istediği falan. Dizi fantastik değil. Tek fantastik olan kısmı iç sesini okuma ve aynı zamanda bir mangadan çevrilme. 

Soft dizileri seviyorsanız tam size göre. Ve kurasawanın oynadığı alice in borderland dizisini izlemeyi unutmayın. O da çok güzel netflix dizisi. Bl değil. O fantastik ve hayatta kalma dizisi. Zaten squid game den sonra bu dizide meşhur oldu.  

Diziye puanım: 8/10 

BL SERİSİ ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin