Amara nk
Käärisin elmukelmun pois leipäni ympäriltä ja istuin puiston nurmikkoon nauttien sen rauhallisuudesta ja puhtaudesta. Siitä on nyt vain muutama tunti, kun karkasin kotoolta eikä katumus ole vielä tullut.
Ootetaan vaan.
Katson kinkkuleipääni, mikä on ihan varmasti Jinin tekemä. Jin on paras kokki koko talosta, joten tulen enemmän kaipaamaan hänen ruokiaan.
Syötyäni otin lompakkoni esiin ja katsoin rahatilannetta.
Vain muutama Won, mikä ei riitä kun vaan bussiin jonnekkin lähi kaupunkiin. Ei tarpeeksi kauas isästä.Laitoin kamat takaisin laukkuuni ja nousin nurmikolta. Kello on vasta yksitoista ja puistossa ei ole vielä kauheeta ryysistä. Muutama lenkkeilijä vain.
Pistin jalkojani toisen eteen, otin pyöräni maasta ja aloin kävelemään kohti keskustaa katsellen mihin päätyisin.
Busanissa on vaarallista 16 vuotiaan tytön kuljeskella yksin, mutta kotiin en palaakkaan.Puhelimeni alkoi värisemään. Otin puhelimen takataskusta ja katsoin soittajaa "Isä". Pieni katumus alkoi iskeä, mutta en antanut sen voittaa, joten annoin puhelimen vain soida.
Kun soitto sammui näkyi näytöllä paljon vastaamattomia puheluita ja viestejä.He ovat varmasti huolissaan.
Mut jos nyt palaan kotiin, saan sellaisen kunnon selkäsaunan, että minusta jää vain pelkkä muisto. Pimeä muisto kaikille.
Luokkalaisille vain pelottoman miehen lapsi
Isälle vain pelkkä surkimus
Felixille ja Yeeunille esittävä luuseri
Ajatukset sai minut itkemään. Huomaa, ettei minulla kaikki hyvin ole.
??: Kaikki hyvin neiti?
Avasin silmäni ja huomaan edessäni miehen kurkistavan autostaa.
Mies tuli ulos autostaan ja käveli luokseni, nopeasti pyyhkäisen kyyneleen poskeltani ja nyökkään vastaukseksi.??: Et sä ihan kyllä näytä.
Jokin tuossa miehessä muistuttaa erästä...
??: Nälkä? Mä ostin tän pizzan mut en jaksakkaan syödä sitä
Epäröin hetken, muistan isän varoittaneen ahdistelioista ja tuntemattomista Busanissa, ettei niihin kannata luottaa.
Yume: Ei kiitos.
??: No ei se myrkkyä ole.
Katsoin vain ahdistuneena miestä, joka vain paljasti hammashymyn.
...Miksi tuosta hymystä tuli mieleen isä..
??: Ähh, ketä mä juksaan. Kai mun pitää esittäytyä. Oon Junghyun.
Mies ojensi kätensä kätellääkseen minua. Katsoin vain sitä tekemättä mitään.
Mies naurahti ja otti pizzan syrjään.
Junghyun: Mä en ole täällä sua ahdistelemassa. Mä vain huomasin että olit niin yksin ja niin surullinen. Ja täällä kaupungissa ei ole turvallista liikkua yksin ja vielä noin nuorena.
En vastannut. Haluan miehen vain tiehensä.
Mies katsoi ylös ja huomasi harmaat pilvet merkaten sadetta.
Junghyun: Kohta alkaa sataa. Saanko mä edes viedä sut kotiin?
Pudistin päätäni.
Junghyun: No...mä tiedän yhen paikan. En ole viemässä sua mun luo, se on ihan julkinen paikka.
En tiedä mikä minuun meni, mutta hyväksyin ja menin miehen autoon. Ehkä pelko sateesta ja kuolla kylmyyteen ei kuullostanut kauheen houkuttelevalta.
Junghyun: No, mikäs on nimes?
Yume: ...Yume
Junghyun: Mukava tutustua Yume.
Mutta jokin tuossa miehessä on aavistuksen samaa näköä kuin isässä...
Jungkook nk
Jo kolme partioa. Se voi olla ehkä liikaa vain muutaman tunnin sisällä, mutta tämä kaupunki on täynnä mun vihollisia ketkä voi käyttää mun pikku tyttööni hyväkseen.
Katson toimistoni ikkunasta ulos katsellen pilviä. On rankkasade tulossa ja Yume on jossain tuolla sen armoilla.
Amara: Kook?
En ole kuullutkaan tuota lempinimeä hetkeen. Tai tuon naisen puhuvan minulle normaalilla äänellä.
Katsoin naista, joka seisoi pöytäni vieressä näyttäen noita kauniita silmiään täynnä huolta ja surua.
Jungkook: Hei...
Kävelin naiseni luokse ja otin hänen käsistään kiinni ja katsoin hänen lumoaaviin silmiin.
Jungkook: Yume löytyy.
Amara nyökkää ja levittää kätensä vyötäröni ympärilleni. Ilman epäröimättä halasin häntä takaisin ja haistoin hänen hyvän tuoksuisia hiuksia.
Emme olekkan tehneet tätä pitkään aikaan.Olen ajanut perheeni pois...
——————————————
Arvaus leikki.
Mikä oli se mun iso juonen käänne minkä pistin tähän lukuun ;)Pitkästä aikaa taas täällä. Jeeee
Stressiä stressin perään ja sen perään vielä lisää stressiä.
Korona ja korona ja korona ja korona.
Unohdetaan korona hetkeks ja katotaan Yoongia kun se on ollut vauva 🥺
tosi söpö 😍
YOU ARE READING
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Teen Fiction(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...