Yume nk
30 minuuttia myöhässä. Vihdoin kun saisin ainoan ystäväni takaisin hän vain aikoo hylätä minut.
Jos kyseessä olisi isän odottaminen niin se olisi jopa kohteliasta tulla niin aikasin, mutta kun kyseessä on poika ja viellä sen lisäksi ihminen kenelle olen anteeksipyynnön velkaa ei kehtaakkaan tulla.Jos odotan viellä vartin ja sit lähden kotiin.
Kului viisi minuuttia, ja sitten kymmenen ja sitten viisitoista...
Olin soittamassa Felixille kunnes kuulen askeleita vasemmaltani. Katson kuka se on ja yllätykseksi viereeni oli saapunut TenTen: Hei pikku Jeon, yksinkö vaan täällä puistossa seisoskelet
Yume: Odotan ystävää
Ten: Jaajaa, ja isäs tietää missä olet?
Yume: Kyllä
Ten: Okei
En ole puhunut Tenin kanssa kun viimeksi silloin pienesti käytävällä. Hän oli aikoinaan tuutorini, mutta sitten jotain tapahtui ja se päättyi kuin tyhjään. Villisti veikkaan isäni olevan takana.
Ten: Vieläks isäs on hullu psykopaatti.
Yume: Mä en ihan tykkää että siitä puhutaan silleen ettei se vois muuttua
Ten katsoi minua pitkään ja naurahti
Ten: Ei se muutu Yume.
Ja niin hän jatkoi matkaansa.
Pyöräytin silmiäni ja potkasin maata. Olin kääntymässä takaisin kotiin päin kun huomasin vastaani juoksevan tutun näkönen hahmo.
Hän tulikin sittenkin.Felix: Sori että kesti. Ensin oli ongelmia kotona ja sitten ei mopokaa menny käyntiin ja sit oli ruuhkaa ja kaikki ei menny yhtää ku suunnitelin ja
En antanut pojan antaa vaan levitin käteni tuon lantion ympärille ja halasin sitä tiukasti. Niin tiukasti et hyvä etten rikkonu muutamaa luuta
Felix: Sit voi vähän hellittää
Päästin irti ja kyyneleet alkoivat valuta silmistä.
Yume: Anteeksi Felix mitä sä olet joutunut kokemaan mun isän takia. Sä olet vaan ollut mulle reilu ihminen ja koittanut olla mulle vaan pelkkä ystävä kun taas oon koittanu sua työntää pois ja sit viellä isä vahingoitti sua...ooon niiin pahoillani.
Felix vain katsoi hiljaa järkyttyneenä tilaani. Hän hitaasti otti minut uudelleen haliin ja silitti päätäni.
Olimme siinä tovin, minä itkin hänen olkapäänsä märäksi kun hän vaan silitti minun päätäni.Sain vihdoin ääneni tasaiseksi ja olon paremmaksi. Istuimme hetken siinä puiston puisella penkillä vain puhumassa kaikesta. Kerroin paostani ja kuinka tavasin kauan kadonneen setäni kehen isä ei luota. Kerroin kuinka isä on luvannut armahtaa Felixin ja että hänellä on mahdollisuus saada isän luottamuksen.
Pitkän tovin jälkeen saavuin kotiin. Kotona oli hiljaista ja ainoa valon lähde oli keittiö ja tottakai isän toimisto. Astelin keittiöön ja siellä setä-Jin teki iltapalaa.
Jin: Hei riiviö. Onks nälkä?
Nyökkäsin ja istuin pöytään. Katsoin kun Jin kokkasi.
Jin: Sä olit aika myöhään ulkona. Teitkö pahuuksia siellä?
Yume: Mä olin tapaamassa Felixiä
Jin muuttui hetkeksi hiljaiseksi, katsoi paistinlastaansa hetkeksi ja sitten pudisti päätänsä.
Jin: Se Leen poika?
Yume: ...jooo
Tuo nyökkäsi ja toi minulle paahtoleivän munakkaalla eteeni pöytään ja sitten istui itse minua vastapäätä.
Jin: Ja isäs oli okei siitä?
Nyökkäsin ja otin palasen leivästä.
Jin: Se on hyvä että sä olet löytänyt ystävän minkä isäsi on valmis hyväksymään. Mutta muista, ton miehet luottamus on erittäin vaikea saada. Luota muhun.
Yume: Ai?
Jin: Mulla kesti siihen vuosia...
Ja niin hän sanoi minulle hyvää yötä ja lähti nukkumaan.
Isällä ja Jin-sedällä kestänyt vuosia rakentaa luottamusta?
Toivottavasti isä voi antaa edes pientä helpotusta Felixille.—————————————————
YOU ARE READING
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Teen Fiction(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...