Junghyun pov
Astelin sisään huoneeseen ja istahdin tuolille. Katsoin lattiaan levittäen kädet hiuksiini ja päästin syvän huokauksen.
Hänet on vaikeampi rikkoa kuin kuvittelin.Junghyun
Ääni kutsuu minua ja astun hermostuneesti sisään. Katson pomoani varovasti silmiin ennen kuin vältän katseeni taas maahan.
Se oli sitä samaa laulamista siitä etten saa mitään aikaseksi. Jungkook täytyy saada alas johtajapaalilta ja antaa se sille ihmiselle mille se kuuluu. Hänen mielestään että vaikka Jungkook oli isämme poika ei hänellä ole mitään valtuuksia tulla seuraavaksi pääpomoksi vaikka seuraava oli jo tulossa.
Ymmärrän pointin..ja haluan auttaa.
Ei siinä että Jungkook on nyt pahaihminen, mutta kun hän on pikkuveljeni ketä syyllistyy isämme murhasta.
Isä oli hirviö sen myös voin tunnustaa, mutta Jungkookilla ei voinut olla hyvää syytä riistää toisen henkeä.Vielä kun itse en saanut edes mahdollisuutta tutustua...
Astelin pettyneenä pomoni toimistosta takaisin pieneen yksiööni, mikä on kyseisen paikan yläkerrassa. Se on masentava ja haiseva paikka mutta kun ei ole muuhun varaa.
Olemme vielä pieni jengi ketä yrittää saada ääntään kuuluviin.
Jeon Jungkookin ei kuulu johtajaa.
Mutta jos hän kuulisi minun kuuluvan vastarintaan, olisin tuhoontuomittu tuossa tuokiossa. Kysymättä olisin jo haudassa jos saa tietää.
Mutta ei saa.Minulla oli suunnitelma.
Suunnitelma A; Löydä Jungkook ja yritä päästä lähelle.
Selvitä mitä hän tekee ja puuhaa arjessa.
Ketkä kuuluu hänen läheisempiin ihmisiin.
Heikot ja vahvuudet?Se ei mennyt ihan nappiin, koska en törmännyt poikaan ensimmäisten kuukausien aikana koska hän ei kauheasti poistunut talosta ja ajatus vain mennä hänen talolleen kuullosti itsemurha tehtävältä.
Sitten tapasin hänet..
Hän oli aivan kun ilmetty Jungkook. Istui puistonpenkillä kyyneleet silmissä...
Se oli onnen potku ku sain kuulla että hän oli Jungkookin tytär...Jeon YumeJa niin pääsin sisään Jungkookin mansioniin, mutta ei kauheen lämminkätösin..mutta en luovuta.
Hän on selvästi mennyt naimisiin ja saanut kauniin lapsen...hänellä on kuusi muuta luottamusmiestä plus kokonainen armeija ketkä ovat sata prosenttisesti Jungkookin puolella.
Meitä on vain 12...
Tästä tulee pitkä matka...mutta jos sen avulla saan veljeni katumaan...en luovuta.
——
Vähän on lyhyt mutta saakin olla kun Junghyun ole mikään päähahmo ja tämä luku saa olla vähän niinkuin dialoge siitä miten Jungkook oli oikeassa siitä ettei häneen kannata luottaa
eli Jungkook oli oikeassa siitä jengi hommasta hmmm
BẠN ĐANG ĐỌC
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Teen Fiction(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...