Ja niin kävikin loppujen lopuksi. Yeeunista tuli taas oma itsensä porukkansa kanssa. Se oli ikävää, koska oikeasti ajattelin että meistä tulisi oikeita kavereita joku päivä, mutta nekin ovat vain pieniä haaveita.
Sen jälkeen mitä tapahtui puistossa silloin Felixin kanssa taisi pelotella Felixin myös mukanaan. Poika ei katso minua päin ja on jättänyt minut täysin varjoihini. Kyllä se harmittaa, koska ajattelin Felixiä hyvänä ystävänä vaikka olemmekin tunteneet todella vähän aikaa.×××
Taas yksi eräänlainen matikan tunti milloin saan rauhassa kuunella musiikkia ja piirellä vihkooni, koska ei minun tarvitse keskittyä tuntiin jos opettajat kuitenkin antavat minulle täydet kokeesta.
Matikan tunnin jälkeen kävelin ruokalaan selaillen puhelinta ja kuulokkeet puhelimessa, kun taas törmäsin ihmiseen.Anteeksi
Tunnistan tuon äänen missä vain...Ten...
Ten oli minun tuutori joskus seiskaluokalla. Autto minua läksyissä ja näin...mukava hyyppä...kunnes isä päätti uhkaila häntä ja hänen perhettään ja siinä sekin 'niin sanottu' "ystävyys" päättyi.
Ten: Y-yume?
Yume: Ten? Hei.
Ten: Heii...mites...elämä?
Yume: Masentavaa. Sulla?
Ten: No stressaavaa. Täytyy koko ajan päntätä yliopistoon.
Ten on lukion senior luokalla.
Yume: Kiva sulle.
Käännyin pois päin ja pistin kuulokkeet takaisin korvaani jatkaen matkaani ruokalaan. Matkalla huomasin Felixin kavereineen. Yritin antaa hänelle pienen hymyn, mutta en saanut sellaista takaisin vaan kylmän tuijotuksen ja sen jälkeen katseen vaihto omiin kavereihinsa.
Koskaan tuntunut näin hyljetyltä ja yksinäiseltä.Onneksi Yeeun ja hänen porukkansa tulee myöhemmin syömään, koska nyt voin syödä rauhassa saamatta joko ruuantähteitä tai jääteetä naamaani.
Koulun jälkeen menin bussilla kotiin, koska ketään ei ehdi hakea minua. Bussissa kaikkien silmät liimantuivat samantien minuun, jopa bussikuskin katse oli pelkäävä.
Koko matkan ajattelin minkälaista olen joutunut kokemaan kun isäni on Jeon Jungkook. Koko maan vaarallisin rikollinen, joka on tappanut satoja ihmisiä. Puhumattakaan kuudesta sedästäni, jotka ovat olleet mukana tässä.
Edelleen ihmettelen miten äiti ja isä ovat tavanneet...“
Oli jo pimeää kun saavuin kotiin. Kotona ensimmäisenä tuli tyhjä olohuone mutta paljon ääniä kuului pelihuoneesta.
Menin rappusia alas ja näin kaikki kuusi setääni pelaamassa ja nauttimassa alkoholista.Yoongi: Moi pikku prinsessa. Mites koulu?
Yume: Huonosti kun aina.
Menin istumaan kummisetäni viereen ja nojasin hänen olkapäälle.
Jin: Jimin sun vuoro.
Jimin heitti kortit pöydälle. Sen jälkeen kaikki muut perässä, missä Jimin oli voittanut.
Jimin: HA!
ESTÁS LEYENDO
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Novela Juvenil(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...