Yume: Onko tämä nyt välttämätöntä?
Jungkook: On. Puhun rehtorisi kanssa, jotta kiusaaminen loppuisi.
Yume: Eikö joku muu olisi voinut tulla tekemään sen.
Isä parkkeerasi autonsa yhteen koulun parkki ruutuun. Sammutti auton ja sitten katsoi minua päin.
Jungkook: Yume kuule. Mä tiedän, että kaikki kiusaaminen on alkanut mun historian takia ja juuri sen takia MINÄ tulen.
Isä astui ulos autosta. Jäin hetken epäröimään ja menin isäni perään. Isän takana voin vain kuulla kaikki hiljaiset kuiskinnat siitä, kun olen tuonut isäni kouluun. He tuijottavat, kun isäni avaa koulun oven päästääkseen minut ensin sisään. Siellä tuijotus ei helpottunut. Siellä se juuri paheni.
Sen huomaa minkälainen valta isällä on näihin nuoriin. Isän täytyy vain vilkaista jotakin tyyppiä ja se ihminen yrittää juosta pakoon tai piiloutua.Saavumme rehtorin kanslian käytävään, mikä on aina niin hiljainen. Siellä meitä odotti Yeeun ja hänen kaksi vanhempaa, jotka vain pyörittivät silmiään nähdessään isäni takana. Miksi Yeeunilla on kaksi vanhempaa mukana ja minulla vain yksi? Äiti pystyy pitämään isän kurissa jos asiat villiintyy.
Herra Jang: Ihmettelinkin jo että miksi ilmasta tuli niin tunkkaista yhtäkkiä ja sitten näinkin sinun tulevan herra Jeon.
Jungkook: Mä olin aivan helvetin pahalla päällä aamulla ja sun naamas muistutti mua miksi. Puhumattakaan tosta sun...kakarasta.
Niillä oli jo tulehtuneet välit...
Herra Choi: Sisään.
Minä ja isä odotimme, että Jangin perhe menisi ensin sisään ja sitten menimme perässä. Istuin Yeeun viereen rehtoria västäpäätä olevaan tuoliin ja katsoin vain muualle enkä edes vilkaissut Yeeunia päin.
Herra Choi: Mukavaa, että pääsitte. Näillä kahdella nuorella on ollut ristiriitoja jo alusta saakka.
Herra Jang: Ja mistäköhän tyttösi on sen oppinut herra Jeon?
Jungkook: Suu kiinni Jang.
Herra Choi: Te varmaan kuulitte eilisestä kohtauksesta ruokalassa.
Rouva Jang: Herra Choi siinä on varmasti käynyt jokin väärinkäsitys. Yeeun ei ikinä tekisi mitään tuollaista.
Anteeksi vittu kuinka?
Yume: Anteeksi kuinka?
Yeeun: Niin Yume. Mä en ikinä tekisi sillasta.
Yume: Niinpä, koska se oli Eunbin ketä ne kahvit kaatokin mun päälle.
Jungkook: Eunbin?
Herra Jang: Niin kun meidän tyttärellä on kavereita, kun sinun tyttäresi vain pelottelee kaikki ihmiset tieltään.
Ennen kuin isä ehti hyökätä herra Jangin päälle, ovi kävi ja ovesta tuli vanha täti äitini kanssa.
Herra Choi: Rouva Jeon. Tervetuloa. Pääsitte hyvin alkuun.
Äitini hymyili ja pussasi minua ohimolle.
Herra Choi: Puhuimme juuri eilisestä kohtauksesta ruokalassa. Oletteko tietoinen asiasta?
Amara: Kyllä olen ja toivon, että tyttärenne rouva ja herra Jang opettelee tapojansa. Saman voit sitten kertoa kavereillesi.
Yeeun: Pitääkö mun kuunnella jotain lutkaa?
Amara: Anteeksi kuinka nuori neiti?
Yeeun pyöritti silmiään ja hymyili itsekseen. Rehtori jatkoi.
YOU ARE READING
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Teen Fiction(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...