8 vuotta aikasemmin
Yume: Äitiii!!!
Juoksen peloissani itku kurkussa vanhempieni huoneeseen aivan hiessä ja täristen.
Amara: Yume mikä on?
Äiti nostaa minut sängylle ja silittelee päätäni rauhoittaakseen minun paniikkikohtausta.
Yume: M-mä näin p-pahaa unta...
Amara: Voi kulta, ne ovat vain painajaisia.
Yume: Se k-koski isiä. S-se ampui j-jonkun ihmisen j-ja se kuoli...
Amara: Voi mun perhonen.
Äiti menee makuuasentoon ja makaan hänen rintansa päälle samalla, kun hän silittelee päätäni. Lopuksi hän pussaa minua hiuksiin ja hyssyttelee hiljaisuuksiin, kunnes vaivun syvään uneen...
8 vuotta myöhemmin.
Yume: Äiti auta! Isi kiusaa!!
Juoksen ympäri taloa paetakseni isääni, jolla on jokin hepuli päällä. Olemme nyt juosseet pihoja pitkin ja sisällä ympäri kutitushippaa. Uskokaa tai älkää, että se oli isin idea. Olen 16. Olen liian vanha.
Amara: No niin Jungkook anna sen lapsen olla.
Jungkook: Kunhan me vaan pidetään hauskaa.
Isä alkoi kutittamaan minua ja vajun alas kikattaen tuon käsivarsissa. Yritän vapautua potkimalla hänen jalkaansa, mutta mitään ei tapahdu.
Amara: Jungkook-
Isä työntää äitin mukaan rykelmään ja alkaa kutittaa meitä molempia. Vihdoin, kun isän kädet alkoi väsymään hän pussasi minua päähän ja äitiä huulille.
Yume: Hyi menkää tekemään tota jonnekkin muualle.
Ihan vain minun kiusaksi isä alkoi antaa äitille pusu suihkun ympäri kasvoja, kun äiti yritti työntää isän pois päältään.
Jin: Menkää muualle rakastelemasta.
Yume: Niinpä!
Isä nauroi ja tuli pois äidin päältä, pussasi viellä kerran kunnes hän asteli pois paikalta.
Jin: Isyys pukee sua!
Jungkook: Haista vittu Jin.
Jin: Hän ei vielläkään myönnä sitä.
Äiti alkoi kikattamaan ja lähti isän perässä keittiöön, kun minä olin lähdössä omaan huoneeseeni.
Jin: Eikös sulla ole koulupäivä?
Silmäni suurenivat ja halusin niin pahasti valehdella. Halusin teeskennellä, että olen kipeä, mutta eihän ketään usko sitä tuon äskeisen juoksentelun jälkeen.
Käännyn hitaasti setä-Jiniä päin ja hymyilin hermostuneesti.Yume: J-joo...
Jin: Niin vähän ajattelinkin. Mee pukemaan päälles niin mä vien sut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Genç Kurgu(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...