Yume nk
Olo on kuin tähkäpäällä, tornissa lukittuneena vanhemman toimesta. Isä muuttui täysin sen jälkeen kun palasi. Vain tekee töitä, yrittää saada äitin tekemään jotain mitä hän ei halua, mikä lopuksi päätyy riitaan.
Missä on se perhe, mikä meillä oli vuosia sitten?
Asiat oli toisin silloin. Isä ei pistänyt minulle sääntöjä pitääkseen minut erossa muista. Varsinkin Felixistä. Hän ennen halusi, että sosiaalistun, mutta täällä minä olen. Lukittuna huoneeseeni, koska tulin eilen myöhässä kotiin.
Jin: Yume?
Jin koputtaa oveen ja astuu sisään tarjottimen kanssa.
Sentään täällä on ihmisiä, ketkä omistaa sydämen ja aivot.Yume: Kiitos Jin-setä
Jin: Eipä mitään, vaikka sut on pistetty kotiarestiin niin ei me anneta sun nääntyä ja kuolla.
Yume: Pliis tee se
Jin huomasi alakuloisuuteni ja tuli lähemmäksi. Istui viereeni ikkunalle hymyillen minulle lempeästi.
Jin: Mä tiedän, että Jungkook osaa olla jääräpäinen idiootti. Oon sentää eläny sen kanssa 20 vuotta.
Yume: Onks toi merkki et mä asun täällä viel kolmekymppisenä?
Jin: Ei ei! Sitä vaan, että Jungkook lopulta katuu ja sit se on hän ketä tulee pyytämään anteeksi. Täytyy vaan olla kärsivällinen ja odottaa.
Yume: Mitäs jos mä en jaksa odottaa?
Jin: Odotus palkitaan.
Jin pussasi minua otsalle ja pisti tarjottimen eteeni pöydälle. Hymyili minulle, vielä kerran ennen kun lähti huoneesta.
Huokaisin syvään henkeä ja pistin ruokaa suuhuni.
Jungkook nk
Jin: Jungkook
Jungkook: Mulla on kiire Jin.
Jin: Vain tuijottelemalla reportteja...eilisiä...
Jungkook: Kerro asias.
Jin: Sun ja tyttäres pitäis sopia ennen kun teille tulee sama kohtalo kun sulla ja isällä.
Jungkook: Mitä me ollaan Jin puhuttu sen miehen nimestä?
Jin: Se mitä mä tarkotan on, että mene sopimaan tyttäres kanssa ja vaimos. Ketään tässä talossa ei jaksa kuunella sitä tappeluu.
Jungkook: No lähde sit muualle.
Pyöritin silmiäni ja toivoin vain Jinin lähtevän oveltani ja toimistostani pois. Mutta ei, siellä hän vaan edelleen jatkoi seisomista ja selittämistä.
Jin: Joo sori mut, mä asun täällä.
Jungkook: Kenen talo tämä on taas?
Jin: Se on paperilla todisteena että mäkin nyt omistan tämän talon. Viiden muun miehen kanssa plus sun vaimos.
Jungkook: Jin mä lasken kolmeen. Jos sä et ole siinä välissä lähteny mun silmistäni, mä päästän koirat.
Jin: Ei ole koiria.
Jungkook: Sitä suuremmalla syyllä!
Jin: Hyvä on.
Vihdoin Jin teki käännöksen ovestani ja lähti muualle tallustamaan. Olen jo muutenkin stressaantunut, joten tuommoinen pienikin ärsyke saa minun pään räjähtämään.
Pitäisi varmaan polttaa se paperi...
Ovi kävi uudelleen.
Jungkook: Hei kaunis vaimoni.
Amara vain hymyili minulle ilkeästi ja tuli pöytäni eteen. Pisti jonkin paperin pöytäni päälle ja pisti kätensä puuskaan.
Jungkook: Joko tehdään avioero?
Amara: Ei, mut kyllä me sellanenkin voidaan hankkia jos sä sitä pyydät.
Huokaisin syvään ja nousin penkiltäni ylös, ja katsoin suoraan naisen silmiin.
Amara: Sä olet Jungkook muuttunu. Kerro, mitä tapahtu silloin kun kävit kolmen päivän retkellä?
Jungkook: Sanoin jo menin tapaamaan kavereita.
Amara: Sulla ei ole Jungkook kavereita. Missä sä olit? Ja mitä sä teit?
Jungkook: Auts. Okei. Mä tein diilin Felixin isän kanssa.
Amara: Ja?
Jungkook: Mä en satuta sitä poikaa enään, enkä vainoa jos hän pitää nokkansa erossa pikku tytöstäni. JA jos hän rikkoo sen. Leen suku kuolee sukupuuttoo.
Amara huokaisi ja kuljetti kätensä hiuksiensa läpi ja katsoi kattoon ja takaisin minuun.
Amara: Sä olet uskomaton.
Jungkook: Ja mä haluan pojan.
Amara: Mä en ala tekee sun kanssas toista lasta.
Jungkook: Miksi et?
Amara: Haluatko oikeesti että kerron?
Pysyin hiljaa.
Amara: Miksi sä haluat toisen lapsen ylipäätänsä? Me ollaan jo hyvän kokonen perhe me kolme.
Jungkook: Mä tarvitsen perijän.
Amara naurahti.
Amara: Sori nyt vaan herra Jeon Jungkook. Mun yksikään lapsi ei edes koske pikku rillilläkään aseisiin tai liity tähän mafia hommaan.
Jungkook: Se vain kulkee suvussa.
Amara: No, sitten kai mun täytyy ottaa ne pois sieltä.
Katsoin naistani ihmeissään. Mitäköhän hän tuolla tarkoitti? En kerinnyy kysymään kunnes hän kääntyi ympäri ja käveli pois toimistostani...
Aikooko hän...lähteä...?
——————————————————
Jooo moro taas pitkästä aikaa.
Kai täällä on viel ihmisii? XDEn ole kirjotellu tänne pitkään aikaan koska oon vaan nauttinu lomasta, vielä kun sitä on. Ja on ollu vähän elämässä kaikkee ettei ole vaan jaksanu.
Ajattelin et, jos on epäselvyyksiä joistain kohdista niin kysykää niin vastailen kommenteissa.
Mut stay healthy❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Genç Kurgu(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...