Pilvinen aamu alkaa keittiöstä. Jimin ja Yoongi-setä keskustelevat omista asioistaan.
Ei yhtä ainuttakaan sanaa syystansseista
Tai siis...
Jimin: Yume me kaikki tiedetään se fakta että mä olen kaikista parhain setä ikinä!
Yoongi: Anteeksi?!
Jimin: Saat.
Yoongi: JIMIN
Jimin: Joten koska me hankitaan sulle mekko?
Yume: Mekko?
Jimin: Niin. Sulla on perjantaina syystanssit. Etkä sä voi mennä sinne lökäreissä ja hupparissa kuten isäs kulkee.
Yume: Mä en mene.
Yoongi: Miksi et?
Yume: Ei mulla ole seuralaista.
Jungkook: Minun pikku tytölläni ei ole seuralaista...
Isä asteli jääkaapille ja otti sieltä toisen banaanimaidon tänä aamuna. Äiti tuli tuon perässä ja naurahti.
Amara: Etkö sä ole jo liian vanha noihin?
Jungkook: En.
Isä hymyili ja pussasi äitiä otsalle.
Jimin: Miks sulla ei ole seuralaista?
Yume: Kaikki kiertää mut kaukaalta kun mä kävelen ohitse.
Yoongi: Voi tota Jeonin kirousta.
Isä löi Yoongia päähän.
Jungkook: Et auta.
Amara: Entä Felix?
Kaikkien katseet keittiössä menivät äitiin.
Yritin antaa äitille sitä silmää ettei puhuisi enempää, mutta äiti sai jo isän huomion.Jungkook: Mitä entä Felix? Siitä pojasta ei puhuta tässä keittiössä.
Amara: Yume saa mennä sinne kenen kanssa hän haluaa.
Jungkook: Ei Leen pojan.
Amara: Anna nyt olla.
Jungkook: EN. Se saa jättää tyttöni rauhaan.
Yoongi: Isyys sopii sulle.
Jungkook: Turpa kiinni Yoongi.
Jimin: Mitäs jos...me mentäis Amaran seuralaisiks.
Yoongi: ME?
Jungkook: Me?
Jimin: Niin. Me kaikki miehet.
Yume: Te?
Jungkook: Hyvä idea Jimin. Mä saan vahtia mun pikku tyttöäni ja tavata Felixin.
Amara: Jos sä Jungkook jätät väliin kuiteskin. Mä en halua saada soittoja siitä että sä olet lyönyt alaikäistä.
Jungkook: Kunhan vaan puhun.
Yoongi: Mitäköhän on aina tapahtunu kun sä "vaan puhut".
Jungkook: Mä pelastan joidenkin nahkoja?
Amara: Te ette mene.
Jungkook: Miks?
Amara: Te nolaatte Yumen.
Yume: Ei olis eka kerta.
Jungkook: Hei. Mä takaan sen, että mä vain puhun sille.
Yume: Niin mut kaikki kattoo ihmeissään et mulla on seitsemän seuralaista, jotka ovat aikuisia plus mun setiä ja isä, joka ei todellakaan ole tervetullut meidän koulu alueelle vähään aikaan sen jälkeen kun sä löit Yeeunin isää.
Jungkook: Mä suojelin mun perhettä, ja sitä paitsi ketä joutus samana päivänä rehtorin puheille.
Yume: Se ei kuulu tähän.
Amara: Selvä. Mene. Katsokaa Jungkookin perään että se varmasti pitää sanansa.
Jimin: Me luvataan.
Jimin virnisti ja katsoi meitä molempia.
Jimin: Mulla on parempi tyylitaju kuin muilla joten mä lähen sun kanssa mekko ostoksille.
Yume: No mä ajattelin ottaa äitin. Viimeks kun me oltiin mekko ostoksilla niin meidän olis pitäny ostaa kaikki mekot.
Jungkook: Se vihree oli kauhee.
Jimin: Ei sitten.
Amara: Voit sä mukaan tulla.
Jimin hymyili ja innostui. Alkoi hyppimään ja taputtamaan. Sanoi varmaan tuhannesti mennään jo.
“”
Katsoin peilistä mekkoani. Tunti syystansseihin ja hermostuttaa. Ei se ettei minulla olisi kunnollista seuralaista vaan mulla on mukana kuusi setää ja isä, jota kaikki pelkäävät.
Mekkoni osti äiti, mutta melkein taas jouduimme ostamaan jokaikisen kun Jimin on makutuomarina. Ei etten arvostaisi sitä, se menee aina vaan vähän yli.
(MEKKO)
Viimeistelin viellä kampaustani, kunnes lähdin epämukavilla korkkareilla kohti alakertaa seuralais joukkoa kohti.
Kaikkien suut loksahti auki ja äiti vain hymyili.
Amara: Muista kattoo isäs perään.
Yume: Ai munko?
Äiti pussasi minua viellä otsalle, kun Hoseok otti minut käsikynkkään ja ohjasi minut autolle.
Matka oli meluisa niin kuin aina.
Saavuttuamme rakennukselle, huomasimme ison ihmisvyöryn menevän sisälle rakennukseen. Tässä kohtaa alkoi enemmän hermostuttaa. Kaikki saa nähdä seitsemän isoa rikollista tavallisten ihmisten joukossa syystansseissa.
Astuimme ulos autosta ja kävelimme sisään. Minä kävelin edessä ja seurasin muitten hämmästyttäviä katseita. Oli niin epämukava olo.
Saavuttuamme saliin ei mikään muuttunut. Paitsi ihmis määrä.
Jungkook: Te pidätte Yumesta huolta. Mä meen ettimään sen Lee pojan.
Emme ehtineet sanoa mitään, kun isä ehtisi eksyä ihmis joukkoon.
Voi Jungkook😑
Pojat oli esiintymässä Grammyssa ja oon niin onnellinen niiden puolesta et ne sai toteutettuu heidän unelman😘
DU LIEST GERADE
𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)
Jugendliteratur(GANGSTER SHITTIE AGAIN) Se on vihdoin täällä... Yume kärsii mahdottomasta elämästään ison mafian tyttärenä ja joutuu kärsimään isänsä laatineista isoista säännöistä ja rajoituksista. Pian Yumelle saa riittää ja hän lähtee kotoa huonojen olosuhtei...