RULES

424 20 25
                                    

Kolme päivää, eikä yhen yhtäkään tekstiviestiä tai puhelua.
Ihan kuin mies olisi kadonnut kokonaan ja olisi jättänyt myrskyn toimistoonsa.

Kaikki kyselevät, missä on Jungkook ja sanoo etten ole tarpeeksi pätevä hoitamaan Jungkookin juttuja.

Totta sekin, mutta kun ovella käy joku joka ikinen sada sekunti on vaikea edes ajatella. Sen takia pistin Jungkookin toimiston kiinni, ja jos porukka haluaa Jungkookin ohjeita, joko yrittää soittaa hänelle tai sitten odottaa siihen saakka, että mies palaa.

Felix on toipunut. Kävelee normaalisti ja on annettu vettä ja ruokaa. Silti sain syytökset niskoilleni, vaikka Jungkookin ne olisi pitänyt saada.

Missä olet?

Jaehyun: Rouva Jeon.

Amara: Mitä?

Jaehyun: H-herra Jeon...

Ampaisin samantien autotalliin, missä näen mersun saapuvan autotalliin.
Voisin olla onnellinen ja niinhän minä olen, mutta en päästä miestä pälkähästä.

Jungkook: Heippa kaunis vaimoni.

Amara: Älä yhtään yritä. Tiesiks sä että puhelimet on keksitty siihen että niihin vastataan.

Jungkook vain pussasi minua nopeasti ja lähti kasseineen makuuhuonetta kohti.

Amara: Missä sä olit? Mä olin huolissani?

Jungkook: Kaupungissa. Tapasin ystäviä.

Amara: Jungkook.

Jungkook vilkaisi minua ja alkoi purkaamaan kasseja.

Jungkook: Joko se Lee poika lähti?

Amara: Se haettiin aamulla.

Jungkook: Hyvä. Ja Yume?

Amara: Huoneessas, mitä sä oikein teit sun "kavereiden" luona"

Jungkook vain virnisti ja pisti viimeiset vaatekappaleet kaappeihin, ja käveli ohitseni edelleen virneillen.

Amara: Mitä sä teit?!

Jungkook ignoorasi kysymyksen ja käveli koputtamatta Yumen huoneeseen.

Jungkook: Hyvää huomenta pikku perhoseni. Muistathan sitten, että jos mä näänkin sut sen pojan lähellä, niin mä lupaan ettei se näe tulevaisuutta. Mä otan mun silmännäkijät taas käyttöön, jotta ne varmistaa ettet ole sen pojan kanssa koulun alueella. Ymmärretty?

Yume: Ei.

Jungkook: Miten niin EI. Sä alat nyt tottelemaan tän talon uusia sääntöjä. Sääntö numero yksi. Sinä et, toistan sinä ET poistu tältä tontilta ilman lupaani ja, että sulla on joku mukana. Sääntö numero kaksi. SÄ TULET, heti koulusta kotiin. Joko minä tai joku ryhmäni hakee sut.

Yume: Isä-

Jungkook: SÄÄNTÖ NUMERO KOLME! Yksikin sana mun sanaa vastaan, niin sä et näe KETÄÄN sovittuun aikarajaan. Ymmärretty?

Amara: Jungkook.

Jungkook: Amara, mä puhun Yumelle. Onko ymmärretty?

Yume katsoi isäänsä ihmeissään ja viattomana. Laski katseensa alas polviinsa ja vastasi pienellä äänellä.

Yume: On...

Jungkook: Hyvä. Jos sä rikot yhtäkin sääntöä, niin mä lukitsen sut tähän taloon.

Yumen katse muuttui pelokkaaksi ja silmät tulivat vetiseksi.
Jungkookia ei nähtävästi kiinnostanut tyttärensä harmittamattomat silmät vaan otti minua ranteesta kiinni, sulji Yumen huoneen oven ja vei meidän makuuhuoneeseen.

Amara: Mikä sulla on? Yume ei ole nähny eikä kuullut susta kolmeen päivään, ja sä kohtelet sitä noin.

Jungkook: Se on mun lapsi ja tämä on mun talo. Mä saan laatia säännöt, mitä HÄNEN pitää noudattaa.

Jungkook alkoi ottamaan vyötään pois ja viskasi minut sängylle makaamaan.

Amara: Mitä sä teet?

Jungkook: Sä et tajuukkaan, kuinka rankat nämä kolme päivää on ollut.

Jungkook otti paitansa pois ja tuli yläpuolelleni tuijottaen silmiini ja huuliini.

Jungkook: Kamala mulla on ollut ikävä sua.

Ennen kuin sain mitään sanoja suusta Jungkook syöksyi huulemme. En suudellut takaisin, koska tiedän mihin tämä johtaa ja mitä hän aikoo.

Jungkook: Jaaha nainen. Vai että sellasta peliä.

Jungkook nosti käteni pääni yläpuolelle ja piti niitä siellä samalla kun hän nuoli kaulaani.

Amara: Jungkook mä en ala sun kanssa tähän.

Jungkook: Ei se mitään, tehään toinen samanlaittiin miten tehtiin Yume.

Amara: T-TOINEN!?

Kun en saanut käsiäni vapaaksi, otin jalkani käyttöön ja potkasin miestä munille. Jungkook vajosi alas pitäen munistaan kiinni valittaen kivusta.

Amara: Mä en tiedä, mikä sua ripoo. Mutta mä en ole ainakaan valmis tekemään perheenlisäystä sun kanssas.

Jungkook: Mun...kanssa?

Amara: Tapa miten sä puhut ja käyttäydyt sun ainoalle tyttärelles on syy miksi. Ala kunnioittamaan tytärtäs.

Kävelin pois huoneesta jättäen Jungkookin kitumaan kivusta.

——————————————————
No tulipa tästä luvusta vaan pelkkää syöpää xD.

Mun pitäis tehä viel puoltoist tuntii tehtävii, mut here I am

Mulla on niiiin sellanen juonenkäänne mielessä, että ketään ei siitä selviii MUHHAHHAAHHAHAA😈😈😈😈😈

(ok lopetan😂)



𝗗𝗔𝗡𝗚𝗘𝗥𝗢𝗨𝗦 (2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz