Yazar-kundan surprise bir bölüm ehehehe
Yurda bir elimde tutacakla diğer elimi de Ai'nin omzuna atarak varmıştım.
Girdiğim gibi çoğu kişinin noldu, geçmiş olsun iyi misin gibi cümlelerine maruz kalmıştım.
'Kaykay bana yaramadı sadece'
Dediğimle birazcık gülmüştüm çünkü ortamı yumuşatmazsam Ai ağzıma sicabilirdi her an.'Hayır sadece boyundan büyük işlere kalkıştı ve sonucu bu oldu'
Ai'nin kızgınlık dolu sesine karşın ben hala ona sırıtıyordum.'Eee okula gelmeyecek misin? Stajlar da başlıyacak 2 haftaya'
'Yok ya o kadar kötü değilim okula gelebilirim bence'
'Maalesef okula gelemezsin Mika. Bunu nasıl yapmayı becerdin bilmiyorum ama iyileşene kadar yurtta kalman gerektiği açık.'
Aizawa Sensei'nin sesiyle arkama döndüm.'Ama Sens-'
'İtiraz yok. Bu senin için ceza diyelim. Staj zamanı gelince recovery girl'ü ziyaret edebilirsin. Ben uyumaya gidiyorum'
Aizawa Sensei yurttan çıkınca hemen söylenmeye başlamıştım.
'Sanki ölüm döşeğindeyiz. Alt tarafı bir ayağımız kırıldı ya. 2 hafta burada mı kalıcam ben cidden.'Mika, istersen ben de kalabilirim yanında'
'Ben tek de durabilirim ki kimseye ihtiyacım yok.'
Moralim bozulmuştu. Okulu pek sevmiyordum ama 2 hafta boyunca yatmak da istemiyordum.
Diğer tutamacı da elime alarak yukarı çıkmak için merdivenlere yöneldim. Ai yardım etmek istese de reddettim. 2 hafta böyle dolaşmaya alışmalıydım zaten.
Yukarı çıktım ve odama girdim.
Bunları yapmak yaklaşık 15 dakikamı almıştı.Oflayarak yatağıma uzandım.
.
.
.Ertesi sabah olmuş ve ben aşağı inmeye çalışıyordum. Neyse ki Uraraka yardımıma yetişmişti.
Aşağı inip hep birlikte kahvaltı yaptık ve onlar okula giderken ben sadece arkalarından onları izleyebilmiştim.'Bak dikkatli ol sakın salak saçma hareketler yapma. Okuldayken sana göz kulak olamam.'
'Ufff tamam be sanki takla atıcakmışım amuda kalkıcakmışım gibi konuşuyorsun'
Ai'nin nutuklarını biraz daha çektikten sonra sonunda okula gidebilmişti. Bende bu kocaman yurtta tek başıma kalmıştım.
Yapılacak en iyi şeyin film izlemek olduğuna karar verdim. İlk önce mutfakta atıştırmalık ne var ne yok aldım. Sonra da ortak alana geçip film aramaya başladım.
Film bulmaya çalışmak bile eziyetti.
En sonunda bir dram filmi bulup açtım.'Kızım sen salaksın niye yakışıklıya gitmiyorsun ki?'
'Bak ne güzel seviyor seni mal'
'Yemin ederim akıllanmazsın sen'
'Bak ya bir de ağlıyor'
'Ha anneni kaybettin ondan ağlıyorsun sen'
'Allah rahmet eylesin bacım'
'İstemiyorsan yakışıklıyı verebilirsin canım'
'Gerçi benim de bir yakışıklım var hah ağla'
Filmin beni ağlatmasını asla beklemiyordum zaten çünkü dram filmlerinde falan asla ağlayamazdım.
'Püü film çöpmüş valla bari heyecanlı bir şey açalım ya.'
Spor programları buldum. Birinde buz pateni birinde voleybol vardı.
Ben ikisini de izlemeyi çok seviyordum ki.Random seçmeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçlarını taramamı ister misin?
FanfictionBir arkadaşlık ve aşk hikayesi Mha fanfic( ╹▽╹ ) Arkadaşlar kitapta şu kişi hakkında yanlış bilgi vermişsin bu böyle biri değil veya bu burada okumuyor vb. düşünebilirsiniz ama ben kendime ve hikayeme göre düzenliyorum. Her an biri dedem bile çıkabi...