'Kan lazım!'
Hemşirenin hızla Mika'nın içeri alındığı odadan çıkması ve cümleyi kurması bir olmuştu.
'0Rh- kan lazım'
Bekleyen çoğu kişi birbirine bakmış ve birinin bu kan grubunda çıkması için dua etmişti fakat kimseden ses çıkmıyordu.
Tam o sırada Bakugou ve arkasında 1A sınıfı öğrencileri gelmişti.'Mika nasıl? İyi mi!'
Bakugou fazla endişeliydi.'0Rh- aranızda var mı?'
Hemşire tekrar soruyu yönelttiğinde Mina hemen öne çıkmıştı.
'Ben, ben 0Rh-'im''Hayır sen veremezsin. Zaten saldırıda epey kan kaybettin.'
Aizawa Sensei'nin Mina'yı durdurdu.'Ne demek veremez! Başka yok mu şu kan grubundan biri! Bu kadar kişide sadece bir tane mi var cidden!'
'Verebilirim Sensei, ben kendimi iyi hissediyorum.'
Aizawa Sensei pes etmişcesine hemşireye baktı.
'Ne kadar zaman önce kan alınmıştı senden?'
Hemşire ince sesiyle konuşunca Mina düşünmeye başladı.
'Hmm 1 gün oldu sanırım, verebilirim dimi?''Pek fazla alamayız ve hastanın durumunda bu yetersiz kalır. Şimdilik zaman kazanabiliriz fakat bir kişiye daha ihtiyacımız olacak. Mümkünse biz onun kanını alırken siz de kan verecek başka birini bulun'
(Götümden element uyduruyorum arkadaşlar lütfen yanlış olup olmamasına takılmayın)Aizawa sensei hemşireye teşekkür etti ve hemşire Mina'yı kan vermesi için bir odaya aldı.
Ai hemen ulaşabileceği en yakın kişi olan kardeşine mesaj attı. Seiji olan bitenden haberdardı ve yardıma ihtiyaç olduğu zaman haber verebileceğini söylemişti.
Ai: Seiji, senden bir şey isteyebilir miyim?
Seiji çok geçmeden cevap vermişti.
Seiji: Noldu bir gelişme mi var? İsteyebilirsin tabi ki
Ai: Mika şuan ameliyatta ve acil kan lazım. 0Rh- eğer tanıdığın biri falan varsa lütfen haber verir misin?
Seiji: Veririm.
Ai: Teşekkür ederim
Seiji: Onu birini bulursam o kişiye söylersin.
Seiji telefonu bırakıp düşünmeye başladı. Kendisi değildi fakat birini bulabileceğini umuyordu. Salonda Akira'yla birlikte oturuyorlardı. Seiji Akira'ya Mika'dan bahsetmemişti.
'Kan grubun ne?'
Akira yüzünü telefonundan kaldırıp ne diyor bu? Gibi Seijiye baktı önce, sonra cevap verdi.
'0Rh- sanırım neden sordun ki?'
'Oha lan ciddi misin?'
Seiji hızla ayağa kalktı.'Evet de olum ne oldu?'
'Kalk çabuk yolda anlatıcam'
Akira anlam verememiş bir şekilde ayağa kalktı. Hızla evden çıkıp metroya gittiler.
'Hassiktir sen bana neden bundan bahsetmedin?'
Birkaç kişinin gözü Akira'ya dönerken Akira sadece Seiji'ye bakıyordu.
Seiji yolda Akira'ya olanları anlatmıştı. Akira da sinirlenmişti, böyle bir durumdan bahsetmesi gerekirdi.'Ne bileyim ya'
'No boloyom yo insan bir söyler şerefsiz'
Akira Seiji'nin taklidini yaptı. Seiji de göz devirip ona cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçlarını taramamı ister misin?
FanfictionBir arkadaşlık ve aşk hikayesi Mha fanfic( ╹▽╹ ) Arkadaşlar kitapta şu kişi hakkında yanlış bilgi vermişsin bu böyle biri değil veya bu burada okumuyor vb. düşünebilirsiniz ama ben kendime ve hikayeme göre düzenliyorum. Her an biri dedem bile çıkabi...