19

92 27 84
                                    

Erken yazdım erken atıyım dedim. İyi okumalaaar(人 •͈ᴗ•͈)

Dün bizi öyle görmelerinin ardından Bakugou'yla Todoroki'yi birbirlerine fazla zarar vermeden ayırmışlardı. Daha sonra Bakugou yanıma geldi ve ben odama geçiyorum deyip yanımdan ayrıldı.
Ondan sonra da zaten benim Ai'ye yaşananları anlatmamla gün bitmişti.

Ai'nin verdiği tepkiler daha fazla utanmama neden oluyordu.
En son ise 'Ayyy ne güzel çiftler halinde gezebiliriz artık' demişti.

Fazla seviniyordu bu konuya ama Bakugou'nun bundan hoşlanacağını sanmıyordum.

Şuan ise Bakugou'yla beraber çimlere uzanmış bulutları izliyorduk. Bu duruma geleceğimizi asla düşünmezdim. Tabi ki de çoğu şeyden fazla istiyordum ama olacağını düşünmemiştim. Bakugou'nun gördüğüm o sakin hali ise beni ona daha fazla aşık ediyordu. Gerçi yaptığı her harekete dediği çoğu şeye düşüyordum.

'Biliyor musun bu hallerine bayılıyorum'

Kafasını bana çevirdi. Şuan yüzlerimiz birbirine fazla yakındı. Kalbim tekrardan hızlanırken cevap vermişti.

'Hangi hallerimi?'

'Şuanki'

'Anlamıyorum be!'

'Gerçi bak, bu hallerini de çok seviyorum.'

Kafası karışmıştı. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Bense gülmekle yetindim.
Onun her halini seviyordum. Kızgın veya sakin farketmeksizin her halini.

'Seni çok seviyorum'
Her fırsatta söyleyebilirdim bunu.

'Biliyorum'

Bu sefer kaşları çatılan taraf ben olmuştum.
Tabi o gülünce kaşlarım düzelmiş tekrar onun gülüşüne takılmıştım.

'Bende seni seviyorum'

Bilmediğimden değildi. Sadece söylemesi hoşuma gidiyordu.

O bulutları izlerken ben de onu izliyordum. Hafif bir rüzgarı saçlarının arasında gezdirdim.

'Yapma'

'Ne yapmıyım'

'Rüzgar yapma'

'Ha şu seni festivalde yendiğim rüzgardan mı bahsediyorsun?'

'Mika, kaşınma'

'Tamam ya iki şaka da yapamıyoruz'

Önüme dönüp telefonumu çıkardım. Şarkı açmak istiyordum. Şarkı için uygulamaya girecekken telefonum elimden alınmıştı. Bakugou şuan arka plana bakıyordu. Hiiii yandık. Kiri'nin dün çektiği fotoğrafı o bilmiyordu ama ben onu da Kiri'den gizlice almıştım ve ana ekran fotoğrafım yapmıştım. Çünkü çok güzel bir fotoğraftı.

'Kim çekti bunu?'

'Iıı şey, cinler çekti ben de onlardan aldım. Biliyor musun cinlerle iyi anlaşıyoruz'

'Aynen inandım hadi şimdi kimin çektiğini söyle'

'Niye söyliyim? Gidip patlat diye mi?'

'Mikacım, canım neden patlatıyım? Sadece merak ettim'

'Sen bana canım mı dedin. Bir daha deseneee. Hadii'

'İnsanı utandırmakta üstüne yok'
Söylediğiyle telefonuma dönmüş ve fotoğrafı kendine atmıştı. Sonra telefonu bana geri vermişti.

Onun utanmış hali de fazla tatlıydı. Ben bu çocuğu yerim.

'Kiri çekmiş'

Hiçbir şey demedi. Ben de telefondan Disfruto şarkısını açtım ve telefonu ortamıza koydum. Bu şarkıyı çok seviyordum anlamı da güzeldi.

Saçlarını taramamı ister misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin