2.

1.7K 48 0
                                    

Egy sötét szobában ébredtem, a kezem láncra verve. Egy kis ablak volt a falon, még éjszaka volt. - ezek szerint nem voltam sokáig a furgonban. - mondtam magamnak, mint egy őrült.

A lábaim reszkettek a félelemtől, a fejemben ezernyi kérdés fordult meg. Majd kicsapódott az ajtó, és a szobát beterítette a fény. Egy fazon jött be rajta, de nem az aki hozott.

-ki vagy, és mit akarsz velem? - kérdeztem erőszakosan. Próbáltam nem mutatni a félelmet.
-majd meglátod kedves! - szólt rekedtes hangon a férfi, és bezárta az ajtót. Odajött hozzám, és leült mellém.

Egy ideig csak nézett a szemembe, majd felállt, és a szoba sarkában álló asztalhoz ment. Elvett onnan valamit, és visszaült mellém.

-mit csináltál? - szegeztem neki a kérdést, de hangomban hallatszott a félelem.

Hirtelen elővett egy bicskát, és megragadta a karom, majd bele vésett valamit a bőrömbe. Ordítottam, sikoltottam, de mintha meg sem hallotta volna. Mondanom sem kell, hogy elég alulöltözött voltam, csak egy rövid farmernadrág és egy bralett volt rajtam. A szemével végigmért, de a száját fehér maszk takarta.
-hány éves vagy? - kérdezte tőlem.
-nem válaszolok! - ordítottam rá, mire látszott rajta, hogy elmosolyodott.
-remdben, akkor máshogy szedem ki belőled a választ. Majd kiment az ajtón, és én egyedül maradtam.

szerelmed fogdában tartWhere stories live. Discover now