8.

1.1K 40 2
                                    

Reggel Elizabet dúdolására ébredtem...nagyon szép volt.

-mit dúdolsz Liza? - kérdeztem tőle, mire a gépi tabletről rám vezette tekintetét.

-semmit, nem fontos. - adta nemsokára rövid válaszát, és újra a tabletet fürkészte. - csak egy régi számom...-szólalt meg kics idő múlva.

-és el énekelnéd nekem? Szeretném hallani a szép hangodat. - ültem át mellé, mire ő egyre hevesebben vette a lélegzetet és nem válaszolt.

Nem is tudott...csak bámult maga elé.
Ahogy realizálta az előbb feltett kérdésem, rámkapta a tekintetét és arca felvette a vörös árnyalatot.

-nagyon rossz hangom van...ami azt illeti csak akkor énekeltem, ha a buliban hangosan szólt a zene, és füles volt a fülembe, mert megnyugtatott.

-én azért kíváncsi vagyok rá. És nagyon szeretném-vetettem be a kiskutya szemeket, hátha beválik.

Elizabet szemszöge :

Laci azt kérte énekeljem el a dalt, amit én írtam. Csakhogy épp azért dúdoltam, hogy ritmusba burkoljam a szöveget, és még nincs meg a jó ritmus. De bevetette a tipikus fiús bociszemeket, ami az egyetlen dolog, amivel le lehet venni a lábamról...de honnan tudta? Vagy csak ráhibázott, remélve, hogy beválik? Hát...bevált.

-oké, rendben, de figyelmeztetlek, hogy a dalt én írtam, és még nincs meg a megfelelő ritmus. - hadartam el gyorsan, és próbáltam lenyugtatni magam. - és ne vesd be többször a bociszemeket, mert nem tudok nekik ellenállni. - raktam hozzá utólag, és kicsatoltam az övet, és egyenesen Laci elé álltam, amit ő meglepődött pillantásokkal jutalmazott. De később mégjobban meglepődött, mikor beleültem az ölébe és átkaroltam nyakát.

Éreztem, ahogy arcom vérvörösen ég. De nem érdekelt. Egy pillanatra rá éreztem a derekamon Laci kezét, ami csak még hevesebb szívdobogást produkált.

-tényleg szeretnéd? - néztem kaján vigyorral zöldes íriszeibe.

Laci szemszöge :

Elizabet felállt mellőlem és elém allt. Meglepődtem, de ami utána történt nem volt semmi...az ölembe ült. Én rátettem kezem vékony derekára, miközben ő elpirult, mint egy paradicsom.

-tényleg szeretnéd? - kérdette, és perverz mosolyra húzta telt ajkait.

A kezem lefelé kezdett vándorolni még végül Liza feszes fenekén kötött ki. Nem bírom tovább...rá akarom vetni magam.

Résnyire nyitva van a szája, majd beharapta az alsó ajkát. Nem bírtam tovább, ráraboltam Elizabet ajkára, és vadul csókolni kezdtem azt.

szerelmed fogdában tartOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz