9.

1.1K 41 5
                                    

Hosszú ideig csókoltam, amikor is ő visszacsókolt. Már nem volt a rabom, viszont ő elrabolta a szívem.

Ahogy az ölemben ült, ahogy éreztem a testét, ahogy vele mozogtam, mámorító érzés volt, és ekkor már ha akartam sem tudtam volta visszafogni magam...az ölemben vittem be a repülőgép mosdójába és... (18+jelenet, nem fogom leírni, nehogy idegösszeroppanásban pusztuljatok meg nekem)

Miután megérkeztünk a kiválasztott helyre, a házba vittem Lizát, és körbenéztünk...együtt...kettesben. Persze addig amíg Brúnó meg nem zavart.

Liza szemszöge :

-Liza...beszélhetnénk?-kérdezte Brúnó. Kíváncsi voltam, mit szeretne, szóval belementem.

-persze. Megyek egy pillanat.-azzal egy csókot leheltem Laci ajkára, és kimentem a helységből.

Brúnó kivezetett a kertbe, és már beszélni is kezdett.

-szóval, csak bocsánatot akartam kérni tőled, amiért az első napon megvagdostalak, akkor még teljesen más volt a helyzet, és nem kavartál a haverommal.

Na...az utolsó pár szó után hagyott ki egy ütemet a szívem. Nem tudtam mit mondjak, nem vagyunk együtt, de szeretem, és nem is barátilag. Improvizálnom kellett valamit.

-nem vagyunk együtt, csak...-nem tudtam mi van köztünk, bonyolult.

-csak? Csak barát biztos nem..."haver". - nevetett fel Brúnó.

-mindegy is...elfogadom a bocsánatkérésedet "haver" - ütöttem bele egy lágyat a vállába, és mindketten nevetve sétáltunk vissza a házba.
Innentől kezdve jóban voltunk Brúnóval.
Visszamentünk a házba, ahol Laci telefonált. Éppen letette a hívást, majd fölthöz vágta a készüléket.

-mi a baj Laci? - kérdeztem kérségbeesetten

-még mindíg keresnek, de hála az égnek nem tudják hol vagyunk. Ezért kérlek meg most arra, hogy menj be az egyik hálószobába a sok közül, és aludj egy jó nagyot.

-csak akkor, ha velem pihensz, túlterheled magad a gondolatokkal, aludj velem. - ajánlottam fel neki, mire felcsillant a szeme.

-rendben, szeretlek Elizabet. - nyomott puszit a homlokomra és elviharzott.

Tudom rövid rész, ne szedjétek le a fejem, de nekem is van életem (ki gondolta volna xd) szóval arra kérek mindenkit, hogy érjétek be holnapig ezzel. holnap hozom az új részt. Ja és még valami...helyesírásom nincs, de itt wattpadon még egy részeg mosómedve is jobban tud írni egyeseknél, szóval jaa, köszi hogy egyártalán olvassátok, ha tetszik csillagozz na csáá, nem húzom az agyatok. (úgysem olvassátok el)

szerelmed fogdában tartWhere stories live. Discover now