Luku 2

41 3 2
                                    

"Saapuikin jokainen oman riistansa metsästämään kykenevä Pyhäkivelle klaaninkokoukseen!" kuului naaraan huuto. "Olen tehnyt päätöksen. Punatassu ja Felix, tulkaa tänne!" Huusi naaras väkijoukkoon. "Olen tehnyt päätökseni. Punatassu, sinä saat rangaistukseksi, huolehtia klaaninvanhimmista niin kauan kunnes Susikynsi sanoo että voit lopettaa. Punatassu mulkoili Susikynnelle vihaisen, koska tiesi että hän ei päästäisi nopeasti pois rangaistuksesta. "Felix! Olen harkinnut tätä niin kauan kun näin unen. Sinusta tulee tämän klaanin uusi jäsen!" Myrskytähti tiesi että muut eivät pitäisi siitä, mutta se oli hänen valintansa. "Tästä lähtien sinut tunnetaan nimellä... Ruskotassu!" Myrskytähti huusi.

Vain parin kissan suusta kuului huudahduksia: "Ruskotassu, Ruskotassu, Ruskotassu!" Uuden nimensä kuuleminen sai kylmät väreet kulkemaan Ruskotassun selkää pitkin. Hän oli nyt täysi Vinhaklaanin jäsen ja nautti siitä innolla.

Sitten hänen mieleensä tuli Sokka joka odotti häntä jo takaisin pesään. Miten voisin kertoa Sokalle että en tulekaan takaisin! Minun on pakko keksiä jotain. Hänen ajatuksensa keskeytti muriseva ääni: "Voisit mennä auttamaan ystävääsi kotikisu!" Sanoi muriseva Susikynsi. Arvasin että Susikynsi ei pitäisi päätöksestä! "Selvä Susikynsi!" Ruskotassu juoksi auttamaan ystäväänsä, mutta kun hän oli ovella hän törmäsi kilpikonnakuvioiseen naaraaseen joka kantoi suussaan marjoja ja lehtiä. "Oi anteeksi! E-" mutta sitten Ruskotassu pysäytti lauseensa. Hän oli huomannut vasta nyt kuinka kaunis naaras oli.

"Hei tulokas! Minun nimeni on Tyrskyhäntä ja olen Vinhaklaanin parantaja!" Sanoi naaras innoissaan. "Minä olen Ruskotassu, hauska tutustua!" Ruskotassu sanoi ihaillen kiiltävää turkkia. "Onko sinulla nälkä? Voin hakea sinulle hiiren. Odota tässä!" Naaras huikkasi kun lähti tuoresaalis kasalle päin. Olipa hän kaunis, ajatteli Ruskotassu. Naaras palasi suussaan lihava hiiri: "Voit syödä sen nyt!" Sanoi Tyrskyhäntä. "Kiitos, olen hyvin nälkäinen!" Ei kestänyt kauaa kun Ruskotassu oli jo syönyt koko hiiren. Hän nuoli vielä viimeiset hiiren rippeet huuliltaan ja lähti kohti ystäväänsä Punatassua.

"Hei Punatassu!" huudahti oranssihtava kolli tullessaan ystävänsä viereen. "Hei! Oletko jo kotiutunut hyvin?" Kysyi Punatassu. "Olen! Tapasin juuri parantajanne j-" "Ja hän oli hyvin kaunis, vai?" Kysyi Punatassu huvittuneena. "Juuri niin olin sanomassa," sanoi Ruskotassu. "Äh! Kaikki ovat ihastuneet häneen," sanoi Punatassu. "Milloin meidän koulutuksemme alkaa?" Uteli Ruskotassu. "Huomenna! Tulit hyvään aikaan" naurahti punertava kolli. "Muuten, ketkäköhän meidän mestarit ovat?" "En tiedä, pitäis kysyä varmaan Myrskytähdeltä" oranssi kolli sanoi. "No, mennään kysymään häneltä!" Huudahti nuori punertava kolli noustessaan saniais puskasta.

He kävelivät Pyhäkiven alla sijaitsevaan suurta pesää päin. Kun he tulivat sammalverhon luo, he kuulivat Vinhaklaanin päällikön äänen: "Sisään" huusi Myrskytähti lempeästi. "Ai päivää Myrskytähti! Meillä oli sinulle asiaa. puhuja oli Punatassu. "Niin jatka vain" kehotti päällikkö. "Me vain tässä mietimme että ketäköhän meidän mestareiksi olet valinnut?

Soturikissaat || Kaiken alku. ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora