Merhaba.
Keyifli okumalar.
8.BÖLÜM ÖZÜR
Abimin uzandığım göğsünden kalkmaya yeltenir iken elini saçlarıma bastırıp kalkmamı engelledi.
"Başla." Madem buradan devam edicem anlatmaya daha da yerleştim göğsüne.
"Toygu'yla aram kötü biliyorsun.Aynı ortamda bulunmayı pek sevmiyoruz.Bende arka bahçeye gittim biraz oturmak için."
Saçlarımda gezen elleri biraz daha sıkılaşırken bir taraftanda beni ağzıyla onaylıyordu.
"İşte sonra yanıma bir grup geldi.
Yalçınlar'dan mısın? Diye takıldılar.Ben uzaklaşın dedim ama gitmedikleri için de bir tanesine vurdum.Tam o anda geldi Asya zaten.""Arkasından gittim ama işte.Meriç abime göre Asya her zaman haklıdır zaten.Beni dinlemeyeceğini biliyor.O yüzden istediği her şeyi söylüyor benim hakkımda."
Bir süre ses gelmezken kafamı kaldırıp abime baktım.Gözleri bir yere odaklanmış dalmıştı.'Abi' diyerek onu dürttüğümde yavaşça kendine gelip bana döndü.
"Bunu abimle konuşacağım güzelim haksız yere ceza almanı istemiyorum.Ayrıca kendini korumanı sevdim.Bunda yanlış bir şey yok." diyerek benim tarafımda olduğunu belli ederken sevinmiştim.En azından biri beni dinlemişti.
Saat 3.30 civarı eve Toygu gelirken bende o sırada odamda telefonuma gelen bildirimleri okuyordum.Odamın kapısı tıklatılırken telefonu bırakmadan 'gel' diyerek seslendim.
Asya elinde Bora abimin telefonu ile dururken kafamı 'ne var?' anlamında salladım."Karan abim telefonda." diyerek bana uzatırken yanına büyük adımlarla gidip elinden aldım.
"Efendim abi." diyerek yanıtladığım telefondan sonra Asya'nın hala odamda olduğunu fark etmiştim.Kafamı tekrardan sallarken ona doğru o ise omuzlarını silkip kollarını göğsünde bağlayarak odamda kalmaya devam etti.
Kolundan tuttuğum gibi onu odadan dışarı atmıştım.Evet bildiğiniz atmak.Suratına kapıyı kapatırken yatağıma oturup konuşmaya devam etti.
"Adel nasılsın?" Sert ve mesafeli sesine kulağım alışmış iken bende donuk çıkan sesimle konuşmuştum.İçlerinde en çok Karan abimden çekiniyordum galiba."Cezalıyım abi sen?"
"Dün Miraç abinle konuştum.Az öncede Bora'yla.Dert edilecek bir şey yok Asya yanlış anlamış." Ne yani tüm bu olanlar Asya'nın yanlış anlaması diyerek kapanacak mıydı?
Benimde hatalarım oldu ama yanlış anlaşılma veya her insan hata yapar gibi bir mazerete sığdırmamışlardı.
"Ne yani sadece Asya yanlış anladı diye mi ben abimle tartıştım? Bence şu an o cezalandırılmalı." diyerek kararlılıkla konuşurken yine beklemediğim bir tepki almak beni şaşırtmamıştı.
"Adel bir yanlış anlaşılma olmuş büyütme." Sesindeki sakinlik benim burada çıldırmama yetmişti.Sinirden yerimde duramazken sesimi kontrol edemeden bağırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELE (DÜZENLENİYOR)
RandomAnne ve babasının yanında yaşayan genç kız bir gün evinden ayrılarak kendi ülkesine döner ve ikinci ailesi olan abileri,ikizi,ablası ve küçük kardeşi ile yaşamaya başlar. Onlara uyum sağlamaya çalışan genç kızın başından geçen olaylara tanıklık edin...