Capitol din perspectiva lui Vivien:
Prinsă la mijloc. Așa mă simt.. Michael nu face decât să mă umilească, nu știu cum să reacționez. Nu fac decât să mă panichez. Îmi e silă de mine în aceste momente.. Îmi e silă de corpul meu.
- Știi ce trebuie să faci. Nu mai evita atât! Nu cred că vrei să fiu eu în locul lui Wilder. Te asigur că gâtul tău ar avea de suferit. Mi se adresează el în timp ce pumnul său se încurcă în părul meu.
Se răzbună pe mine provocându-mi durere și amenințându-mă. Încerc să mă relaxez, asta fiind cel mai greu lucru de făcut în momentul de față. Dar scalpul meu are de suferit.. mă strânge prea tare de păr.
- Chiar e nevoie să fac asta, Vivien?... Ok.
Iar în acel moment simt cum îmi bagă degetele pe gât pentru a-mi ține gura deschisă, simt cum ceva tare îmi alunecă printre buze. Strâng din ochi pentru a mă feri de o astfel de imagine vulgară. Știu sigur că n-aș mai putea să o elimin din minte și m-ar afecta mai mult decât ar trebui.
Am de ales? Nu.. Nu am nicio șansă împotriva lor. Dacă o să mă mai opun prea mult cine știe ce-mi vor face. Cine știe la ce lucruri oribile voi fi supusă de Michael... Așa că încep să preiau controlul asupra situației și mă las mai moale, cedez.
- YESSS. THAT'S IT. That's our babygirl. Să nu cumva să-l muști pe marele Wild.. E doar o avertizare. Aud cum îmi mârâie Michael în ureche.
- N-nu.. n-o să.. Îmi dau silința să îi răspund în timp ce gura mea îi permite lui Wilder să se facă simțit ca acasă. Era atât de excitat că îmi era greu să-l cuprind pe tot. Îl prind într o mână, căci cu cealaltă trebuia să îmi mențin echilibrul. Tot nu puteam să privesc așa ceva. Ochii mei preferau să ignore ceea ce tocmai se întâmpla.
Aud pe fundal cum Wilder geme, scoate tot felul de sunete în timp ce Michael era atât de aproape. Îi simțeam respirația pe gâtul meu. Parcă mă păzea, voia să se asigure că fac totul după cum îmi dicta el. Wilder își coboară mâna pe părul meu care era destul de răvășit. Mi-l mângâia și mi-l aranja astfel încât să nu îmi mai vină în față.
Dintr-o dată mă prinde de bărbie și mă oprește din ceea ce făceam. Îl aud rugându-mă pe un ton calm, dar rece.. să îl privesc. Nu mă conformez din prima, căci un sentiment de rușine mă cuprinsese și nu îmi dădea voie să îl ascult. Îi mișcam negativ din cap și simțeam cum eram pe cale să mă agit din nou.
- Dacă n-o iei și tu mai tare.. poți aștepta mult și bine să te asculte. Comentează Michael.
Dar atunci Wilder se apropie de fața mea și simt cum buzele lui îmi presează obrazul, apoi le simt aproape de urechea mea. Realizez că voia să aud doar eu ce avea de spus.
- Privește-mă, Vivien. Nu mai lăsa conștiința să te mustre. Se vede cât de mult te chinui să te opui, dar asta îți face rău. Nu vreau să primești decât plăcere... Lasă corpul și nevoile lui să te ghideze...
- WildeAaa..h. Wilde.. R eu,.. AH. Nu.. mmm.
Voiam să îi răspund, dar când să deschid gura nu am putut scoate niciun cuvând cu excepția unor gemete.. fix atunci Michael era între picioarele mele și făcea un lucru la care se pricepea foarte bine. Mă ținea strâns de coapse, efectiv nu puteam să mă dau la o parte de pe el. Degetele lui mă strângeau atât de tare încât îi simțeam unghiile cum îmi pătrund în piele. Își adâncea limba în interiorul meu, iar eu nu mă puteam controla... Știa prea bine fiecare loc care mă stimula. Atingea fix zonele sensibile.
- Mm, am văzut că la facultate mănânci des salată cu ananas. U so damn sweet. Mă gândeam eu că va avea efect. 😛🤪 (Michael)
- Fuck it, Vivien! Îmi pare rău, dar tocmai mi-ai gemut numele... Îmi șoptește din nou Wilder și mă sărută pe buze ca mai apoi să îi simt mâna de-a lungul feței mele.
CITEȘTI
The art of domination ~🔞
Random𝐂𝐨𝐧ț𝐢𝐧𝐮𝐭 𝐩𝐨𝐫𝐧𝐨𝐠𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜. 𝐍𝐒𝐅𝐖. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 ( 𝟏𝟖 & 𝐮𝐩 ) Pasiuni ascunse și vinovate sau arta sexualității? Pasiuni care ies la iveală, cresc, evoluează. ~ 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧�...