Vivien:
Nu am apucat să mă întorc pe cealaltă parte căci am simțit atingerea unei mâini calde pe umărul meu. Aveam ochii închiși. Dormeam, deci se presupunea că visam. Acea mână se plimba în jos și în sus de-a lungul brațului meu. Pielea mea se simțea așa răsfățată, apoi i-a dat atenție și gâtului meu care era expus din moment ce dormeam într-un tricou extrem de larg. Nu m-am putut controla și am oftat din cauza acelei senzații plăcute. Eram absorbită în acel vis, dar totuși gândeam lucid. Când mi-am dat seama că gândesc (ceea ce nu fac de obicei în vise) mi-am deschis brusc ochii. Era întuneric, deci era încă noapte. Nu aveam un telefon să verific ora exactă. Am răsuflat ușurată și mi-am pus din nou capul pe pernă, dar atunci am simțit prezența cuiva chiar lângă mine, chiar în spatele meu. Mă speriasem și eram pe cale să țip, dar mâna misterioasă mi-a acoperit gura. Creierul meu obosit a recapitulat tot și mi-am adus aminte unde mă aflam și cu cine. Michael și Wilder.
- Shhh. Nu cred că vrei să ne audă și Michael. Wilder. Era Wilder. Desigur că voiam să-i reproșez ceva.
- O să-ți pun întrebarea clasică pe care o întâlnești în toate filmele. Promiți să nu țipi după ce-ți dau drumul? Promiți, Vivien? În cele din urmă, îi confirm cu o mișcare a capului și-și îndepărtează lent mâna de pe gura mea. Îl priveam (deși nu vedeam nimic că era beznă) și fără să spun nimic l-am lăsat pe el să-și explice situația. S-a întins și a aprins lampa de pe noptieră.
- M-am dus să-mi iau un pahar cu apă și m-am gândit să te verific. Nu în sensul acela, ci doar voiam să mă asigur că dormi, că ești okay.
- Sunt sigură că dormeam până să...
- Știu. Până să te ating. N-am vrut. Doar că nu m-am putut controla.
- Nu te-ai putut controla...
- Nu. Păreai așa liniștită. N-am vrut să te trezesc.
- Dar ai făcut-o... Ok, noapte bună. Am stins lampa și am tras pătura pe mine. Era liniște. Wild nu se mișcase din loc. Încă îi simțeam prezența în spatele meu. Nu puteam închide un ochi din cauza lui.
- Vivien. Scuze pentru asta. A aprins iar lapta și a tras pătura de pe mine, luându-i el locul. Mi-a întors capul spre el și și-a lipit buzele de ale mele, sărutându-le de parcă viața lui depindea de asta.
Încercam în zadar să protestez sau să spun ceva. Cuvintele mele erau respinse de buzele lui care îmi devorau gura. Limba lui a fost destul de puternică și vigilentă încât să-mi cucerească poarta care trebuia să păzească lăcașul umed. Așa că a reușit să-mi domine cavitatea bucală doar din câteva încercări. Fără consințământul meu, din când în când, câte un geamăt își forma existența. Nu peste puțin timp, mâinile lui au ieșit și ele la atac. Una dintre ele îmi imobiliza corpul în timp ce complicea sa inspecta terenul. Mi-a ridicat tricoul și mi-a atins sânii. Era puternic, dar nu agresiv. Dintr-o singură mișcare m-a lăsat fără lenjerie. Eram revoltată sub el, dar era preocupat să-mi pipăie fiecare parte a corpului, deci nu avea timp să mă mai bage în seamă. Era foarte ușor să țip și să sară de pe mine, dar asta însemna să se trezească Michael, iar eu nu voiam să mai trec prin așa ceva. Îmi era destul de greu să mă lupt numai cu el.
- Wilder.. dă-mi, dă-mi drumul... Vreau să dorm. Îi spun eu cu o voce alarmantă.
Mi-a astupat gura cu o mână și m-a privit în ochi, zâmbindu-mi ciudat. Mi-a pus un deget pe buze și a șoptit un "șhhh", iar în acel moment am simțit cum mă penetrează. Nu am putut scoate niciun sunet, căci m-a lăsat fără răsuflare pentru câteva secunde. Nici nu apucasem să mă obișnuiesc bine cu senzația că a început să facă mișcări. Am gemut și am încercat să-i împing pieptul, dar nici nu se clintea din loc. În timp ce făcea acțiuni îi puteam auzi respirația accelerându-se căci îmi săruta gâtul și urechea, ceea ce sunt niște puncte foarte sensibile pentru mine. Mi-am lăsat mâna pe spatele lui, iar unghiile mele s-au înfipt destul de rapid în carnea lui crudă. Cu cealaltă mână nu am putut decât să-l sugrum, sperând că-mi va da drumul, dar parcă nu avea niciun efect asupra lui. Mi-a rânjit la ureche și mi-a șoptit un "îți arăt eu cum se face", iar în acel moment am simțit cum degetele sale se strângeau în jurul laringelui meu. Mi s-au mărit ochii imediat, căci spre deosebire de el, presiunea degetelor lui aveau impact asupra mea. Atunci a început să devină agresiv, căci se adâncea în miezul vaginului meu și ieșea la fel de repede. Făcea asta într-un mod rapid, iar faptul că mă strângea de gât nu făcea decât să amplifice plăcerea pe care o simțeam între picioarele mele. Știu, știu cât de ciudat poate suna, dar el știa să combine aceste două lucruri diferite astfel încât să primesc plăcere. Totuși...Încercam să-i dau mâna la o parte, dar nu puteam să-l înving. Mi-a dat drumul doar când a considerat el de cuviință. Nu am tras bine o gură de aer în plămâni, căci a început iar să mă sărute. Eram amândoi prinși în moment, iar eu nu mai eram EU. Era versiunea unei fete excitate, o fată cu creierul plin de hormoni. Era versiunea mea îndrăgostită de Wilder.
CITEȘTI
The art of domination ~🔞
Random𝐂𝐨𝐧ț𝐢𝐧𝐮𝐭 𝐩𝐨𝐫𝐧𝐨𝐠𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜. 𝐍𝐒𝐅𝐖. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 ( 𝟏𝟖 & 𝐮𝐩 ) Pasiuni ascunse și vinovate sau arta sexualității? Pasiuni care ies la iveală, cresc, evoluează. ~ 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧�...