Perspectiva lui Vivien continuă:
În dimineața următoare nu am avut de ales și am mers alături de Michael și Wilder să îmi strâng lucrurile pentru a mă muta la ei. Proprietara m-a luat tare și s-a comportat destul de rece cu mine pentru că lipsisem fără să o anunț și am reapărut doar pentru a-i da vestea asta. A fost nepoliticos din partea, dar nu aveam cum să schimb lucrurile. Pentru a nu părea dubios că mă mut cu doi tipi, Michael a venit cu ideea să se dea drept iubitul meu, iar despre Wilder să spunem că e un prieten care o să ne ajute cu bagajele. N-am fost încântată, dar chiar nu mi s-a luat în considerare părerea.
- Tu, iubit? I-auzi! Ăia par niște golani și deja te-au dus de nas să te muți. Abia acum realizez pe cine țineam eu în chirie. Să nu te prind că mă cauți după ce îți dă derbedeul acela papucii că sigur o să te scoată afară când se satură de tine. N-ai învățat nimic de la fata mea. Ai stat numai cu nasul pe sus de parcă erai mai bună decât ea. Acestea au fost primele cuvinte pe care mi le-a adresat doamna Kozlov, dar a trebuit să înghit și să mă abțin pentru că avea dreptate. Chiar mă duseseră de nas...
- Mă duc eu după ultima cutie, aceea nu este grea. Revin!
Michael și Wilder au rămas vorbind lângă mașină, dar o voce de la balcon le-a atras atenția.
- Tu chiar ești iubitul ei? Ar trebui să ai standarde mai înalte decât să îți pierzi timpul cu un cadavru umblător. Mă întreb cum de a reușit să te cucerească. Ți-a conjugat verbele în japoneză? Îl ia la răspundere Pamela, fiica propietarilor.
E mai mică decât mine cu doi ani și este în ultimul an de liceu. Fiind singură la părinți este un privilegiu pentru ea, este extrem de răsfățată și nimeni nu o trage la răspundere pentru nimic. Nu mă place din cauză că suntem diferite. Am refuzat să iau parte la miciile ei aventuri și ieșiri, iar asta i-a permis destul cât să mă umilească de fiecare dată. Totul doar din cauza faptului că nu e obișnuită ca lumea să o refuze sau să-i facă pe plac.
- Mmm, bună! Mi se pare mie sau ai vreo problemă cu gusturile mele? Vine răspunsul lui Michael.
- Nu-i nicio problemă, încă nu este prea târziu să ți le îmbunătățești. Spune ea în mod ironic în timp ce își aprinde țigara și își ridică sânii de parcă era zeița frumuseții.
Michael nu mai apucă să răspundă, căci ies eu din casă și Wilder îi cere să deschidă portbagajul. Am auzit ultima replică a Pamelei, dar ca de obicei, îmi văd de treabă și nu o bag în seamă. Nu fac decât să o salut politicos și atât, însă ea își dă ochii peste cap și aruncă spre mine cu țigara ei decât pe jumătate fumată. N-are țintă, din fericire pentru mine.
- Pamela Kozlov. Dacă mă cauți nu ai cum să nu mă găsești. Acum mă puteți scăpa de această ființă agasantă. Face cu mâna în semn de dezgust spre mine și dispare în interiorul casei.
- Cum de ai putut locui cu cineva ca ea? Mă privește Wilder uimit.
- Extrem de ușor. Evitând-o. Dau eu din umeri spre el.
- N-am nimic cu ea, e bună rău tipa, poate o s-o caut într-o zi, dar fato.... are u kidding me? Dacă eram în locul tău și îndrăznea să facă gestul acela cu țigara mă cățăram pe balconul ăla și îmi băgam mâinile în părul ei așa cum faceți voi, fetele. Îmi reproșează Michael, părând să fi luat totul personal, dar nu fac decât să-l ignor și pe el. Cuvintele proprietarei au fost singurele care m-au afectat.
̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼ ̼
- Ok. Chiar nu ai și tu vreun vibrator pe aici? Spune Michael în timp ce se uită prin bagajele mele.
CITEȘTI
The art of domination ~🔞
Diversos𝐂𝐨𝐧ț𝐢𝐧𝐮𝐭 𝐩𝐨𝐫𝐧𝐨𝐠𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜. 𝐍𝐒𝐅𝐖. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐮𝐬 ( 𝟏𝟖 & 𝐮𝐩 ) Pasiuni ascunse și vinovate sau arta sexualității? Pasiuni care ies la iveală, cresc, evoluează. ~ 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧�...