The hell with my fate

648 13 3
                                    

Hiii! Sorry ! Știu că am lipsit destul de muuuult timp, dar am fost plecat și am avut muuuulte pe cap. Am revenit cu scene noi :'> Sper să nu fiți dezamăgiți de acest capitol.<'3 :3

Faith își aruncă ochii spre ceasul de pe peretele a cărui vopsea galbenă mai avea puțin și se desprindea. Acesta indica ora 11:45, ceea ce însemna că mai avea 15 minute până la miezul nopții, atunci era închiderea. Ultimul client tocmai ieșise pe ușă, iar în cafenea rămăsese doar ea, ascultând muzica plictisitoare de pe fundal. Își aruncă șorțul pe una dintre mesele din lemn și apucă telecomanda oprind zgomotul. Își întinde spatele și își pocnește ușor oasele, oftând lung de oboseală. Se simțea cam încordată, astăzi avusese mai mulți clienți decât de obicei. Mai avea 10 minute, dar era o persoană punctuală, deci încă nu schimbase semnul de pe ușă chiar dacă era conștientă că nu mai avea să intre nimeni. Fata numără banii și încuie casa de marcat, punându-și ciubucul deoparte. Având în vedere că bodega era situată undeva la periferie nu făcea cine știe ce bacșiș, dar se mulțumea și cu atât. Acum era 12 AM , Faith zâmbește, își scoate din rucsac pachetul de țigări, bricheta și cheile și se duce spre ușă schimbând în sfârșit semnul, urmând să încuie. Își aprinde o țigară și trage adânc din ea privind strada pustie din fața ei care abia era luminată. După câteva minute aruncă mucul de țigară, calcă pe el și își pune mai bine rucsacul pe umăr, îndreptându-se spre parcare. Avea o mașină veche, însă pentru ea era perfectă, avea nevoie de ea doar pentru a se deplasa cu ușurință. Voia să deschidă portiera, dar se oprise înainte să o facă și începe să râdă. 

- Data viitoare când urmărești pe cineva asigură-te că nu te dai de gol. Ai făcut prea mult zgomot. Haide, ieși și fă-ți treaba. I don't give a fuck. Vrei să mă jefuiești, să mă violezi sau să mă ucizi? Aș prefera totuși a doua variantă. Duc lipsă în ultimul timp. O spune Faith râzând. 

Bărbatul din spatele ei se încruntă ușor, fiind destul de surprins auzind ceea ce spunea victima pe care pusese ochii. Iese de după duba parcată lângă mașina fetei și o prinde pe Faith de umăr, întorcând-o cu fața spre el. 

- Ce naiba e în neregulă cu tine? 

- Cu mine? Nimic. Ce mai aștepți? Fă ce ai de făcut, dar lasă-mă să îți dau câteva sfaturi înainte. Vorbește ea încet, stând nemișcată, semn că nu avea de gând să riposteze, apoi arată cu degetul spre clădirea din spatele bărbatului. Vezi luminile acelea? Oamenii aceia nu dorm, se văd siluete pe fereastră, poate cineva vrea să iasă pe balcon și să fumeze înainte de culcare. Poate nu va ieși nimeni să mă salveze, dar măcar pot suna pe ascuns la poliție. Nu de alta, dar secția de poliție nu e prea departe de locul ăsta și nu vei avea timp să îți ștergi urmele și să fugi. Te-am simțit încă de la cafenea, era mai sigur să mă ataci înăuntru, dar probabil te-au speriat camerele de filmare. Nu funcționează, sunt doar de formă. Începe să râdă și își lasă capul într-o parte. 

Cel care o urmărise își retrage mâna și o privește nedumerit. Vorbele fetei îl băgaseră de tot în ceață. În timp ce el doar o privea, aceasta se apropie de el și îi dă gluga jos de pe cap, fiind curioasă de chipul celui care o urmărise. Nu era așa bătrân precum se așteptase ea, după aparențe părea să aibă vreo 30 de ani, iar în spatele ochilor lui sticloși de un căprui închis păreau să se ascundă multe secrete, părul său era de cel mai profund negru pe care îl văzuse ea vreodată, asta era tot ceea ce îi trăsese atenția momentan.

- Well. Ai de gând să faci ceva sau nu? Mai am doar 5 ore de dormit. Zâmbește și își duce mâna pe bazinul său simțind cuțitul ascuns, cel mai sigur arma pe care avea de gând s-o folosească împotriva ei. Tipul o apucă de încheietură și îi împinge mâna. Faith ridică din umeri și deschide portiera intrând în mașină, însă chiar înainte să o închidă se trezește că pe locul pasagerului se așezase acel bărbat. Ea râde și își pune centura, închizând ușa și băgând cheile în contact. Însă în loc să apese accelerația mâna ei era la tâmpla bărbatului, ținând un revolver micuț, degetul ei era pe trăgaci, fiind gata în orice moment să pună presiune și să-i zboare creierii pasagerului.

The art of domination ~🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum