Znaci radi se o momku koji ima losu ali i dobru stranu sebe.
"Jel se on tebi to svidja?"
Upita me sa nekom dozom osudjivanja.
"Nee, naravno da ne."
Ne mogu da joj kazem da mi se svidja momak, kad ni ja sama ne znam da li mi se svidja. Jednom sam ga vidjela i ostavio je dobar utisak. To je to.
"Dobro, bolje je tako. Nego, kako cemo da ludujemo u klubuu."
Izgovori kroz osmjeh.
"A zasto direktorka misli da ce tamo da nam bude pakao, ne kontam."
Izgovorim zacudjeno.
"Nisu ti ovi iz skole bas upoznati sa tim klubom. Oni misle da tu nema opasnosti, alii klub radi 24 sata, i zbog radnog vremena vjerovatno je na to pomislila."
Pogledam je dok pravim glupu facu. "Pa kako cemo stici na predavanja?"
Mia me pogleda i ustane.
"Pravi si novajlija majke mi, oni ce nam slati na mejlove a mi moramo uporedo i raditi i uciti. Jel sad jasnije?"
Udarim se rukom po čelu.
"Sad kontam sta je pakao."
Nasmije se gledajuci me kroz smijeh.
"Sta je hahah."
Pocnem da se smijem zbog njenih faca.
"Tamo ce svracati i tvoj dragi, every night (svaku noc)."
Nasmijem joj se i gadjem je jastukom.
"Mislim da smo zavrsile tu temu."
"Da, da."
Kaze dok prevrce ocima.
"Jel to Da da, znacilo do prve prilike hahahha."
Izgovorim kroz smijeh.*Par sati kasnije *
Oblacimo ovo👇
Izlazimo i zakljucavamo sobu.
Ovog puta ne moramo da se šunjamo kroz hodnike i da bjezimo od domarove macke. Na hodniku nas doceka direktorka.
"Da li ste spremne za posao? "
Klimnemo glavom i ona se blago nasmijesi. Prodjemo pored nje i nastavimo svojim putem.
"Ona nas pita jesmo li spremne, e boze."
Izgovori Mia koja evidentno ne voli direktorku.
Pocnem da se smijem i zagrlim je. Da mi je neko pricao da cu konacno osjetiti kako je imati najbolju drugaricu, ne bi mu vjerovala. Stvarno smo se povezale. Konacno osjecam da pripadam negdje...
✳️Nakon predjene sume, kao i prosli put docekaju nas mracne ulice. Svaki put se najezim dok prolazim ovuda.
Kada predjemo mracnu ulicu i stignemo do kluba doceka nas glasna muzika. Udjemo unutra nakon sto se pogledamo i nasmijemo jedna drugoj.
Proguramo se do šanka.
"Izvini, treba nam šef ovog kluba, ili menadzer, svejedno."
Obratim se momku koji je uveliko pravio koktele koji su bili na izgled prelijepi.
Pridje mi i malo glasnije se razdere kako bi ga culi.
"David je tu, on je glavni šef. Mogu ja da ga pozovem ako vam treba."
Ko je sad David jebote.
"Ajde molim te."
Kaze mu Mia i on ode.
"Gledaj sad kad bude neki pacenik."
Izgovorim, i ona pocne da se smije.
"Kakvi smo baksuzi taman ce bit neko takav."
Nasmijemo se i u trenutku, kada vidim koga dovodi, osmjeh mi za tri sekunde predje u zatvorene usne. Osjetim trnce koji mi prolaze kroz tijelo dok se Mia osmjehuje i stipne me za ruku.
Dozovem se pameti i opustim se nekako.
Pokaze nam glavom na neku sobu i mi odemo za njim.
Udjemo unutra, muzika se slabije cula.
"Dobro vece."
Izgovorila sam a on se nasmijao.
O boze sta mi bi da kazem dobro vece.
Dodje mi da se lupim pesnicom u glavu.
"Upucen sam u vasu kaznu i rad ovdje. Počinjete da radite odmah i radite 24 sata. Mislim da nece imati potrebe da uopšte idete u internat. Imate ovdje dvije sobe.
"Ko zna sta ste radili u ove sobe. Fuj."
Izgovorim tiho misleci da me samo Mia cula, ali cuo me i on.
"Na tebi je da ocistis. I da, uvece radite obije, a preko dana mozete se dogovoriti tako da jedna radi pola dana a druga da nastavi."Misljenje? 💙
YOU ARE READING
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...