Stigle smo u nas novi dom. Majka je rekla da ima iznenadjenje za mene. I ako sam bila toliko povrijedjena i slomljena da nisam ni primjecivala kada smo uopste stigli.
Usli smo u stan i imala sam sta da vidim.
"Ovo je tvoj novi tata."
Pokazala mi je rukom na covjeka od 40-tak godina koji je imao bolesnu facu. Samo sam je pogledala i rekla joj da me odvede do sobe.
Kada mi je pokazala moju novu sobu usla sam i zakljucala vrata. Legla sam u krevet i samo zaspala.David POV:
Otisla je, ja ne mogu da zivim bez nje. Ko bi rekao da ce mi se tako brzo uvuci pod kozu.
"Tadija jesam li ja sinoc spavao sa onom Glorijom?"
Tadija me cudno pogleda.
"Ne brate ja sam te odmah odveo kuci."
E zbog ovoga sam izgubio tebe. Zbog laži neke male balavice.
Jebacu joj majku za ovo.
Uzeo sam bocu dzeka i ponovo popio jos gutljaj.
"Vratice se ona brate moj, ne tuguj."
Samo sam spustio glavu dok su mi suze nenormalno tekle.
Pokazao sam tadiji da izadje.
Kada je izasao ustao sam sa kreveta i bacio onu flasu u zid. Bacio sam sto i sve sto mi se našlo pod rukom. Poceo sam pesnicama da udaram od zid.
" AAAAA!! "
Nisam mogao da se iskontrolisem.
U tom trenutku ulaze Tadija i Vasilije.
Uhvatili su me za ruke i izveli iz prostorije.
"Smiri se molim te, bice sve dobro."
Govorili su se dok je meni bio haos u glacu. Njen lik mi je bio pred ocima.Moj POV:
Budim se rano, pogledam u telefon i vidim da je tek 6 ujutru. Ustanem iz kreveta i obavim higijenu.
Obucem trenerku i neku siroku majicu. Kosu zavezem u pundju i odem u dnevni. Ukljucim tv i pocnem da gledam neki film.
Gledala sam u ekran kao nenormalna, a citavo vrijeme sam razmisljala o nasem rastanku.
Toliko je bio emotivan i sad razmisljam da li sam pogrijesila. Jesam li trebala da ostanem. Razmisljanja mi prekida majkin momak. Koliko odvratno zvuci.
"Cao lepotice, cudo si budna sad?"
Koliko bolestan izraz lica.
"Jel mozes da me ostavis na miru."
Izgovorim gledajuci film.
"Podsjecas me na jednu moju staru ljubav."
Priblizio mi se i sjeo na isti krevet gdje sam ja. Vec je panika pocela da me hvata. Disao je jako, toliko da sam ga cula svaki put kada udiše vazduh.
Ustala sam sa kreveta i otisla u sobu.
Koliko cu jos morati da trpim neke idiote!
Ponovo sam uzela kofere i spakovala se. Živote gdje me vodis sad.
Uzela sam telefon i nazvala Miju.
"Ejj kako sii!"
Rekla je ushiceno.
Ja : "Dobro sam, nego jel znas gdje ima neki stan. Ne mogu ovdje, majkin novi momak koji je uzgred izgleda pedofil. Otvoreno mi se nabacivao."
Mia: "Ne mogu da vjerujem sta ti se desava jebote. Ne znam cekaj da se malo raspitam pa ti javljam."
Ja: "Moras da pozuris, ne mogu ovdje jos jedan dan izdrzati. I molim te nista Davidu ne govori."
Mia: "Dobro necu, zovem te za 10 minuta."
Ja : "Vazi."Spustila sam slusalici i sjedjela na krevet cekajuci da me pozove. U tom trenutku majka je usla u moju sobu.
" Sta je sa tobom djevojko."
Za njom je usao i onaj manijak.
Ja: " Sa mnom nije nista ali ti, ti si najgora majka koja je ikad postojala. Da dopustis da svaki tvoj momak mene napada."
Majka: "Ko bre tebe napada sta si se ti uzdigla, mislis da si najljepsa."
Razocarano sam je gledala dok je manijak iza nje likovao.
Ja: "Jos jednom se nasmij i polomicu ti facu. A sad mi se sklonite sa vrata. A ti nemoj da si me nazvala nikad vise!"
Izasla sam iz kuce sa koferom i dok sam se spustala niz stepenice nazvala me je Mia.
Mia: "Znam da ces da dramis ali ima jedan stan i taj stan je besplatan. Zavrsila sam ti ga da nedajes pare ali ima jedan problem."
Ja: "Mia zasto bi dramila objasni mi."
Mia: "Taj stan je odmah pored Davidove kuće. Ali ne mora on da zna."
Vec mi je bilo lose.
Ja: " Jel moguce Mia brate!"
Rekla sam iznervirano.
Mia: "Brate niste krvni neprijatelji sta se tu nerviras. Oticices tamo ja cu ti donositi sve sto hoćeš. On nece znati sve dok ti to ne budes htjela. Molim te ajde ne ponasaj se kao malo dijete."
Ja: "Dobro uf, ajde krecem. Sacekaj me tamo."
Rekla sam joj i krenula ka izlazu. Pozvala sam taksi, imala sam nesto para. Valjda ce biti dovoljno.Misljenje?
Da vas malo iznenadim. Ajde neka bude malo akcije.
Ljubim vas ❤️
YOU ARE READING
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...