"Znaci sve je dogovoreno."
Jos jednom mi uputi jedan od onih predivnih pogleda sa polu osmjehom. Onesvijesticu se.
"Da, idemo mi onda da pocnemo sa radom."
Izgovori Mia i nekako se vratim u normalu.
Cim izadjemo iz prostorije i dodjemo do šanka ona pocne se se smije.
"Jesil dobro hahahah ti nisi svjesna kakva ti je faca bila hahaha."
Izgovori Mia dok se snazno smije.
"Sladis se mojom mukom, sram te bilo stoko."
Blago se nasmijesim, sanker nas prekine u smijanju.
"Ajde idite i pitajte ljude sta ce da piju. Vidite one gore u ćošak, i one pored njih."
Klimnemo glavom i on nam da dva mala blokčića i dvije hemijske.
Pridjemo im i ubrzo zapocnu sa narudzbom. Ja sam uzela ove u ćošak a Mia ove pored. Kakve glave ovdje dolaze, sta je ovo. Tetovaze su privlacile mnogo paznje tako da sam proucavala svaku od njih. Mozda bih i ja mogla da uradim neku malu tetovazu. Nekad.
Iskreno nije mi se svidjalo kako su me gledali, kao hijene. Pogledala sam u Miu, ona je vec krenula prema sanku te sam se i ja gurala sa ljudima kako bi stigla do istog.
"Ovi ljudi su kao hijene."
Kazem joj dok cekamo da sanker napravi porudzbinu.
"Pricaj mi o tome, gledaju kao da smo komad mesa a ne osobe. Mislim da bi nas prvom prilikom napali, ovo je uzas. Znala sam da se ovdje takve stvari desavaju ali nisam imala toliko kontakta sa njima kao sad."
Uzdahnemo i naslonimo se rukama na sank.
"Mene jeza hvata majke mi."
Kazem dok lupkam prstima na drveni sank.
Slucajno pogledam u stranu i ugledam gazdu, ovog puta su 2 djevojke sjedile izmedju njih. Jedna mu je ljubila vrat. Ljubomorna sam na nju. Pogleda me, u tom trenutku kao da je stala cijela buka, sva zbrka koja se desavala u klubu.
Ugrizao se za usnu sto me jos vise izazvalo. Osjetila sam pulsiranje mog polnog organa. Kao da sam zeljna njega. Previse djeluje na mene, nikad mi se ovo nije desilo. Zatvorim oci i vratim ih na sankera koji mi daje veliku tacnu i na nju pića koja su narucili. Uzmem je i ponesem. Jedva, iskreno sve sam isprosipala ali ovi nisu ni obratili paznju na to. Taman kad sam krenula da ide pogledala sam u njega, pokazao mi je prstom da dodjem.
Kuku meni, progutam pljuvacku i odlucno krenem i ako mi se mozgu i stomaku desava 350 stvari.
Stanem ispred njega i on, mi pokaze da se priblizim jos malo. Pridjem mu blize i on me uhvati za ruku, povuce me toliko da sam mu veoma blizu. Jednom rukom mi pomjeri kosu iza uveta, cijela se najezim. Usnama predje preko mog obraza pa sve do uveta gdje mi prosapuce nekoliko stvari.
"Manje me gledaj ako zelis da te ne pojebem u jednoj od onih sobica, i donesi mi dupli viski."
Pusti mi ruku, odaljim se od njega kao u bunilu. Srce mi kuca trista na sat. Osjecam vrucinu u obrazima. Na neki nacim moj ego proradi. Ja njega da gledam... Boze.
Necu ga vise nikad ni pogledati, more marš.
Ajmo sad prebaci se u mood ledene kraljice.
" Dupli viski, za gazdu."
Izgovorim sankeru i sacekam dok uspe. E sad ce da vidi sta znace pogledi. Kao da bi on mene mogao da ima za jednu noc. Stoka utripovana.
Uzmem onu casu i ljutito se proguram kroz masu.
Kada budem u blizini njega, kao se slucajno malo postaknem i sve prospem po njegovoj majci. Ne uspijem da sakrijem osmjeh i on me ljutito pogleda.
"Slucajno. Treba li vam jos nesto."Misljenje? 😀
ESTÁS LEYENDO
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...