8 Dio 💙

330 8 0
                                    

Pogleda me iznenadjeno i njegovo obezbedjenje krene ka meni. Zaustavi ih jednom podignutom rukom, malo se uozbiljim.
Nisam mogla da procitam njegove facijalne ekspresije. Je li ljut? Ne kontam.
Prisao mi je, uhvatio me za ruku i izvukao iz kluba. Stajali smo iza kluba, odnosno na zadnja vrata.
"Ajde sad mi reci sta pokusavas?"
Izvadi kutiju cigara iz dzepa i zapali.
"Sta ja pokusavam? Bolje pitanje je sta ti mislis da si?"
Nadrkano ga pitam i on pofigne jednu obrvu i mahne glavom.
"Od kad smo mi to drski?"
On se stvarno sprda sa mojim zivcima. Pa ne, ja cu njega ubiti i ostaviti ovdje.
" Prvo, ja ne znam na kakve djevojke si ti navikao ali mene da vodis u tvoje sobice i ostala sranja neces vjeruj mi. Da si jedan jedini. Prema tome takvo obracanje ostavi za nekog drugog."
Okrenem mu ledja i udjem unutra. Sta je on mislio, evo je jos jedna tek punoljetna djevojka, mogu da je izjebem i ostavim. Mrs bre.
Pridjem kod Mie dok me ona zbunjeno gleda.
" Sta?! "
Glasno se razderem.
" U jebote pa ja ne smijem ni da te gledam. "
Izgovori mia sa osmjehom.
"Tako sam bijesna i tako mi dodje da ga upucam, eto tako."
Izgovorim nervozno dok ispijam casicu tekile. Uzmem limun da neutralise gorčinu. Napravim namrstenu facu.
"Ti si tako slatka i tako hrabra jebote. Znas da bi voljela da budem kao ti. Vjerovatno ove oko njega sad misle ko zna sta ce da ti uradi."
Nasmijem joj se i poljubim je u obraz.
"Neka se usudi, bilo bi mu poslednje, majke mi."
Okrenem se i ugledam momka koji je podigao ruku i pokazuje mi da dodjem.
"Uff!."
Uzmem blokče i hemijsku koju sam ostavila na šanku i krenem ka njemu. Ugledam i gospodina svemoguceg kako ulazi u klub. Sklonim pogled i upitam decka sta oce.
"Izvolite."
Pridjem mu blize jer se ne cuje od muzike.
"Mozes li da mi doneseš jedan viski. Izvini sto te mucim."
Bude veoma prijatan sto me iznenadi od tipova ljudi koji ovdje dolaze.
"Moze naravno, sekund."
Nasmijem mu se i odem po njegovo pice.

     David POV
Udjem u klub nakon šoka, mala ima muda.
Sjednem na svoje mjesto i ako je cijelo vrijeme skeniram kao bolesnik.
"Sta bi sa ovom malom?"
Upita me Tadija.
"Pricam ti posle!"
Klimne glavom i ja nastavim da pijem.
Sta joj se ovaj momak stalno smjeska. Zagledam se u njih. Stvarno je slatka, nekako buntovna, seksi.
Nisam se susretao sa ovakvim slucajem. Nasmijem se i nastavim da gledam njenu nervoznu facu, i oci koje prevrce na svakih 5 minuta.

Nije me dugo bilo, izvinjavam se❤️

Internat "PLAVA RUŽA" 💙Where stories live. Discover now