Moj POV
U toku noci se nista posebno nije desilo osim maminog poziva. Ona ujutru dolazi u internat. E sad plan je da samo mene vidi ali ne i direktorku. Ne mogu da se selim ponovo. Kako izvesti to ni sama ne znam. Jedino sto znam je da moram traziti dopustenje od onog kretena.
Vec je pocelo da sviće, klub je bio skoro prazan. Ostali su samo kreten i njegovi "kučići".
"Mia, kako da ga sad pitam. Ponos mi neda. Ma ne mogu."
Napravim smorenu facu i naslonim laktove na šank.
"Ajde, brate samo pitaj. Oces ja da pitam umjesto tebe?"
Izgovori dok glanca neku čašu vec 10 minuta kao da je poludjela.
"Mozeeee, top ideja. Ali ti reci kao da ja ne znam da ces da ga pitas."
Nasmije se i ode do njega. Krajickom oka ih posmatram dok se on smjeska kao konj. Pa nije trebala ni da pita, uf.
Vrati se do mene.
"Nemoj da izgleda kao da sam nestrpljiva. Stani iza sanka i polako i tiho mi reci."
Sapucem joj da ne bi izgledale kao da smo se dogovarale. Ali vjerovatno tako izgledam.
"Rekao je da mlada gospodjica pita sama a ne da salje drugarice kao da je neka kukavica."
On se stvarno igra sa mojim zivcima.
"Vidimo se djevojke."
Izadje njegov prijatelj i samo ostane on. Obezbedjenje izadje ispred kluba. Sad je sam. Ali kako cu.
"Daj mi brzo nesto da popijem."
Izgovorim spremajuci govor u glavi.
"Neces sa predsjednikom da pricas i nemoj da se zbunis kad ti se osmjehne."
Pocne da se kesi i ja je udarim po ruci.
"Odoh."
Nakon sto popijem vodku krenem ka njemu.
Stanem nasprem njega. Ostavi taj telefon, ostavio te bog kakav si.
"Treba ti nesto?"
Izgovori dok ostavlja telefon pored sebe.
"Ma kakvi, dosla sam samo da te gledam."
Kazem ironicno i on se nasmije. Kako smo ono rekli diši duboko i opusti se.
"Moze."
Prevrnem ocima, kakav je on narcis.
"Ne zavaravaj se. Zelim da te pitam mogu li da idem do internata. Imam nesto da obavim."
Pogleda u stranu i zagrize donju usnu.
Pa umirem, pa ljudi vi ne znate kakav je ovo prizor. Zagledam se u njega.
Ali me njegov glas trgne.
"Aha, znaci neces da mi kazes da ti mamica dolazi. I da moras da krijes da si kaznjena. Kakva si ti klinka..."
Srce mi ubrzano zalupa.
"Znas sta, ja sam tako glupa sto sam uopste dosla da te pitam. Kakav sam ja kreten. Idem a ti ako oces daj mi otkaz jer me i za ovo boli kurac."
Kazem sve u jednom dahu, vjerovali ili ne.
"Previše si ti sebi dala za pravo."
Izgovori i ja odem od njega.
Imao je ozbiljan izraz na licu. Sta li ce me tek cekati kad se vratim. Pozdravim se sa Miom koja nije bila bas odusevljena ovim.
Izadjem iz kluba i krenem niz ulicu. Nidje zive duše. Nekako me sve ovo vrati u prošlost. Mislim ova tisina me tako baca u razmisljanje...Jos jedan💙
Nastavljam da pisem jos djelova pa vam to ubacujem vjerovatno sjutra vece ili preko dana. Hvala vam na svemu💙
YOU ARE READING
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...