16 Dio💙

344 8 2
                                    

Moj POV:
Budi me alarm u 10 sati. Tako sam umorna i sve mi je nesto. Jedva ustanem iz kreveta. Tako mi se spava. Obucem obicnu crnu plišanu trenerku i usku crnu majicu. Spustim se niz stepenice i odem kod šanka. Tu je bila Mia.
"Jesil se naspavala."
Upita me.
"Ne da nisam nego samo sto ti ne zaspem iste sekunde ako mi vjerujes."
Sjednem na stolicu i ona mi napravi kafu u velikoj solji. Jedino to moze da me razbudi.
"A sta cemo da jedemo. Gladna sam bas."
Govorim dok ispijam gutljaj kafe.
"Tek si ustala a odma bi da jedes. Krmačo."
Obrise šank krpom i iz fioke izvadi kesu sa pecivom.
Poljubim je nekoliko puta.
"Znas da te volim."
Nasmije se i ja odmah navalim da jedem. Sta cu kad sam gladna i iscrpljena.
Kada sve pojedem, otvorim fajl u telefonu gdje je bilo dosta pitanja i sad neko od njih ce biti na test. Lista je bila ogromna.
Pocnem da ucim. Svaku rijec sam izgovarala na glas. Jer samo tako mogu bilo sta da zapamtim.
Pola sata sam citala ono i mogu reci da sam dosta toga zapamtila.
Čudo ali koncentracija mi je na vrhuncu. Krenem da citam sledecu recenicu i tada nailazi David.
Zaustavi me na pola i onda se pogledamo direktno u oci. Sklonim pogled i krenem ponovo da citam ali u sebi.
"Jel se princeza naspavala?"
U trenutku mi dodje da se nasmijem ali se suzdrzim.
"Jel ti to meni nesto?"
Upitam ga. Nasmije se i od kraja sanka dodje do mene. Stane nasprem mene dok nas je šank razdvajao. Ponovo sam osjetila leptirice u stomaku. I trudim se da ne pogazim svoje rijeci. Pogledam ga u oci. Sad cu i ja malo da se igram.
"Jel ti vidis neku drugu osobu ovdje?"
Zagrizem usnu i on iste sekunde pogleda u nju. Oblize donju usnu i nasmije se, vragolasto.
"Onu od sinoc jel, e pa znas nije dolazila."
Krene da kaze nesto ali ga prekinem.
"Ako dodje odmah te zovem."
Namignem mu i odmaknem se.
"Znaci ajde sto si inatlija nego si i zlopamtilo..."
Izgovori i lupi blago rukom od drveni šank.
"Brzo učiš."
Nasmijem se dok sam okrenuta njemu ledjima.
"Dobro. Onda mrgude idem ja. I ako jos uvijek nisam dobio poljubac. Ocekujem ga."
Kaze i polako izadje iz kluba.
Uahnem jako kako bi osjetila njegov nenormalno dobar parfem. Kupala bih se u njemu.
Dje ode ona Mia. Izgleda da i ona uci.
Evo vec sam sve zaboravila.
......
Veče🌙
Obukla sam se malo drugacije. Da izgledam kao normalna osoba. I ako sam se malo vise sredila. Stojim u sobu i gledam se u ogledalu.
"Sto se ti tako sređuješ?"
Upita me Mia.
"Mogu da ti kazem nesto."
Klimne glavom i nasmije se. Vec zna sta zelim da joj saopstim.
"Zaljubljena si u Davida."
Zar je toliko providno. Napravim tuznu facu i ona me zagrli.
"Pa sta, zar je smak svijeta."
Kakav optimista, pomislim.
"Jeste smak svijeta. Vidis ja uvijek kada je tu pokusavam da ne uradim nesto. Evo sad sredila sam se samo za njega. Da mu privučem paznju. Ali onda se borim sa svojim umom. Razmislim, pa i tebe ce da iskoristi..."
Sjedne nasprem mene.
"Slusaj me sad. David se nije zagrijao za neku djevojku toliko koliko za tebe. Poznajem ga povrsno ali to bar znam. Svaka je njegova odmah prve noci. Ali ti si drugacila. I spremi se, provociraj. Budi najljepsa. Sta te boli uvo. Jedan je zivot. Ajde osmjeh. "
Nasmijem joj se, nadam se da je tacno ovo sto govori ali opet sam veoma nesigurna...
" Dobro ajde idemo dolje. "
Inace obukla sam srnu usku haljinu na bretele koja je dugacka i ima rez na butini. Bas je prelijepa.
Sidjemo dolje. Vec se nakupila guzva. Šanker je bio bolestan, tek sad je došao vidim. Super, bice nam lako da samo odnosimo pice.

Mišljenje? ❤️

Internat "PLAVA RUŽA" 💙Where stories live. Discover now