Hvala bogu imala sam dovoljno para. Na parkingu od zgrade brzo sam prisla Miji koju sam ugurala u zgradu.
Onda sam se oslobodila i jako je zagrlila.
"Nedostajala si mi."
Rekla je sa osmjehom.
Ja: " I ti meni dušo."
Mia: "Ajde sad te vodim da vidis stan."
Klimnula sam glavom i krenule da se penjemo uz stepenice. Nije imala lift nazalost, mada je svakako na drugom spratu.
"Izvoli svoje nove kljuceve."
Predala mi je kljuceve sa nekim slatkim privezcima.
Otkljucala sam i usle smo unutra. Stan je bio fin, sivo bijela boja je bila svuda.
"Jel ti se svidja?"
Upitala me je dok sam idalje razgledala.
Ja: "Da, super je. David ne zna nista o ovome. Zakuni mi se Mia."
Mia: "Ne zna bre zeno sta ti je. Svakako ti je ovo super mjesto jer sa prozora mozes da vidis koga dovodi kuci a i kad odlazi. Da utoliš čežnju."
Ja: "Ne lupetaj, ne zanima me trenutno."
Mia: "Sto se mucite tako jebote. Glorija je slagala, sta ti nije jasno."
Ja: "Zelim da razmislim malo. A jel ima neku?"
Mia: " Ma imaju neke što se muvaju oko njega ali nista strasno.On ih ni ne primecuje."
Nasmijano sam je pogledala....
Prolazile su nedelje i nedelje. Moja čežnja za njim je bila mnogo velika. Svakog dana sam znala kad dolazi i kad odlazi. I sada evo gledam kroz prozor i cekam ga da se parkira u svoje dvoriste. Predivan je. Moja ljutnja je nestala. Ostala je samo zelja za njegovim usnama,tijelom, zelja za njegovim glasom.
Polako provirim i ugledam njegovo auto. Vec je 4 ujutru. Parkira se i vidim da ulazi u kucu. Njegov hod je bio savrsen. I kao sto vidite ne spavam baš dobro uveče.
Posle 5 minuta dolazi taksi. Iz taksija izlazi zenska osoba. Crveni alarm se upalio, on nikoga ne dovodi kuci sem mene. Sta ce ova ovdje. Ubicu je.
Usla je unutra bez pardona.
Jefimija u akciju!
Obula sam patike, crne helanke i usku crnu trikericu. Izasla sam iz zgrade i usla u dvoriste.
Prisla sam do prvog prozora i provirila. Ugledala sam ga bez majice. Njegove tetovaze su savrsene.
A onda se odlucim na sledeci korak. Polako otvorim vrata i udjem u prostrani hodnik. Šunjala sam se kao neki profesionalac. Cula sam glasove iz dnevnog boravka. Polako sam prisla i pocela da prisluskujem.
David: "Ko si sad pa ti jebote?"
Ona: "Zelim te Davide."
David: "Brate i ja ono, zelim svasta pa nemam."
Nasmijala sam se na njegove rijeci. Bila sam tako ponosna, ne mogu da vam objasnim.
Provirila sam kroz kljucaonicu i vidjela da se ne desava nista. Konacno ju je otjerao.
David: "Idi odavde i nemoj da ti je palo na pamet da ikad vise dodjes ovdje."
Zalupio je vratima i vratio se u dnevnu. Krenula sam kroz hodnik kako bi izasla i slucajno sam srušila vazu koja je bila toliko velika. Ali ja ćorava osoba je nisam vidjela. Boze glupa li sii. Majko mojaaa kuku
Krenula sam da bjezim ali me je preduhitrio. Zakljucao je vrata i gledao me. Bila sam mu okrenuta ledjima.
Sad sam sve sjebala.
"Da si stala iste sekunde."
Polako mi se priblizavao. Gledaj sad kad mi vidi facu. Srčani će da dobije.
Prišao mi je i okrenuo me ka sebi.
Kada me je ugledao imao je neki cudan osmijeh na licu.
David: "Opa pa otkud ti. Zašto se sunjas kao neki lopov."
Ja : "Ne sunjam se samo sam htjela nesto da provjerim."
David: "Htjela si da provjeris da li cu imati seks sa onom djevojkom."
Ja: "Ne bre samo..."
David: "Ljubomora te izjeda haha."
Pocne da se smije i ja krenem prema vratima.
David: "Pa tek si dosla, nema sad izlaska."
Pribije me uz zid dok mi srce lupa 300 na sat. Nosevi su nam se dodirivali. Toliko strasti je buktalo izmedju nas.
"Skloni se Davide. Imam momka."
Ne znam ni sama zasto sam to rekla.
"Nemoj da lazes znam da nemas."
Ugrizla sam se za usnu dok nas je dijelio centimetar od poljupca.
"Imam i mnogo je bolji od tebe. U svemu."
Kada sam to rekla grubo me je poljubio.
Jezici su nam uigrano plesali dok me je stiskao za zadnjicu.
"Ne moze niko bolje od mene."
Klimnula sam glavom i nastavila da ga ljubim.
Jedva smo dosli do kreveta. Vise nisam ni razmisljala. Samo sam htjela njega.
Legli smo na krevet. Vodstvo sam preuzela ja ovog puta. Opkoracila sam ga nogama i pocela da se trljam uz njegov polni organ dok sam mu obradjivala vrat. Uzdahnuo je nekoliko puta. Prevrnuo nas je tako da je on sad bio iznad.
Skinuo mi je majicu i helanke. Poceo je da mi masira grudi i gricka bradavice. Uzivala sam ali sam htjela da sto prije udje u mene.
Spustio se dolje i skinuo mi gacice. Jednom rukom mi je rasirio noge i poceo da me liže. Onda je skinuo svoje bokserice i usao u mene. Isprva je polako ulazio ali meni nije bilo dovoljno.
"Brze Davide!"
Govorila sam dok sam stenjala.
Ubrzao je tempo, ulazio je sve brze i brze. Sobu su ispunili nasi uzdasi.Misljenje?
Jos malo pa kraj priče. 🤭❤️
YOU ARE READING
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...