24 Dio💙

253 9 5
                                    

Moj POV:
Budim se sa bolom u glavi i otežanim kapcima. Ne mogu da ustanem iz kreveta. Cujem kucanje na vratima.
Ustajem onako cupava i otvaram vrata. Ni manje ni vise nego direktorica.
"Zasto si se vratila?"
Upitala me tihim tonom.
"Ne mogu vise tamo da izdrzim."
Rekla sam i pomjerila se sa vrata. Sjela sam na krevet i ona je usla u sobu zatvarajuci vrata.
"Ali moras. Tek je proslo malo vremena."
Govorila je prekrstajuci ruke.
"Jel mogu bar malo vremena da budem ovdje."
Pogledala sam u pod.
"Nedelju dana i vracas se tamo."
Klimnula sam glavom. I ona je izasla.
Taman bar da se malo ohladim.
Mia je usla u sobu.
"Kako sii mila."
Prisla je i zagrlila me.
Ja: "Nikako, eto kako."
Mia: "Sta vam se desilo?"
Ja: "Prvo je izbio onog momka krvnicki a oda mi je rekao da sam htjela da se izjebem sa njim i da ga zato branim. "
Mia: "Jebote on nije normalan. Ja sam bila u Wc zato nisam nista vidjela al je ona sotona Gabrijela vidjela."
Prevrnula je ocima.
Ja:"Ona mi je najmanji problem."
Mia: "Zato se ona jutros kad je on došao motala oko njega. Mogu ti reci da pokusava na svaki nacin da ga zavede."
Ja: "Neka eto taman da nije sam. I onako voli da mijenja djevojke."
Mia: "Ne lupetaj, dosao je jutros u izdanju voz me udario. Uzasno je izgledao."
Ja: a kako ja izgledam. Molim te Mia ne trazi opravdanje.

✳️Posle nedelju dana✳️

Tako je brzo prosla ova nedelja. Psihicki sam se pripremala za povratak. Samo da izdrzim jos mjesec dana i kazna je završena. Nikada me vise nece videti. Ljutnja u meni je i dalje bila prisutna. Za nekoga je sitnica to sto mi je rekao ali mislim da sam bila dovoljno ponizavana od osoba koje volim ili one koje sam voljela. I zato me ovo ovoliko i pogodilo. Emocije su i dalje tu ali mislim da mi nismo jedno za drugo. Svako neka nadje svoju srecu.

Tjesila sam sebe i uvjeravala sve dok nisam stigla ispred kluba. Kao i uvijek preko dana nema guzve. Noge su mi klecale od treme ili od stresa. Vise ni saama ne znam. Jednostavno nisam htjela da ga vidim.
Usla sam i prisla Miji i Gabrijeli koje su sjedjele za šankom.
"Vracamo se na mjesto zlocina."
Rekla je Mija smijuci se. Zagrlila sam je jako dok nas je Gabrijela nekim ljutim pogledom pratila.
"Srećo moja. Gabi zar se neces pozdraviti sa sestrom?"
Rekla joj je Mia dok se ona osmjehnula i prisla mi. Ova djevojka nije ono sto sam mislia. Iste sekunde mi je ta misao prosla kroz glavu.
No nebitno, ona mi nije trenutno interesna sfera.
"Mia sta treba da ti pomognem?"
Upitala sam je.
"Ajde da ocistimo ovaj pod i stolove."
Krenula sam po krpu i sredstvo za ciscenje ali nisam mogla da je nadjem. Krenula sam ka hodniku i tom trenutku sam se zakucala u jako tijelo. Zaljuljala sam se ali me je uhvatio. Podigla sam glavu u nadi da cu nekome jebati mater ali kada sam vidjela ko je paralizovala sam se.
"Polomices se smotana."
Rekao je kroz smješak. Istrgla sam svoju ruku iz njegove.
"A ti gledaj kuda ides kretenu."
Sa bijesom sam mu odgovorila. Tako sam bila ljuta. Ponasao se kao da se nista nije desilo.
" Ti si udarila u mene tako da si ti kriva a ne ja."
Izdahnula sam grubo i samo ga gurnula. Prosla sam pored njega i ako bi mu glavu polomila. Nemam volje da se raspravljam sa tim kretenom!

Konacno sam nasla jebeno sredstvo za ciscenje. Ko ga je stavio ovdje sve mu jebem glupo. Iznervirano prodjem rukom kroz kosu i uputim se ka stolovima koje treba ocistiti.

Sjedio je za sankom i polako pio kafu.
Pogledom  je pratio svaki moj korak.
Krenula sam da cistim stolove ali jednostavno ne mogu. Cijelo vrijeme me gleda i  to mi stvara pritisak.
"Oces li prestati?!"
Razderem se.
"Sta?"
Napravi se lud i nasmije.
Pridjem mu i unesem mu se u facu.
"Prestani da me gledas, prestani sve! Ne zelim te nikad vise."
I ako nisam stvarno mislila ovo sto sam rekla zvucalo je veoma stvarno.
Njegove oci su odjednom dobilee neku cudnu boju. Lice mu se uozbiljilo. Času koju je drzao u ruci je pukla od njegovog pritiska. U trenutku sam se pripala i odmakla od njega.
"Ko kaze da ja zelim tebe?! Prestani da tripuješ."
Bijesno je uzeo jaknu i izasao iz lokala.
U tom trenutku srce kao da je htjelo da iskoci iz mojih grudi.

Misljenje? ❤️

Internat "PLAVA RUŽA" 💙Where stories live. Discover now