10 Dio💙

336 9 7
                                    

Dok hodam ulicom vracam se u duboku proslost. Sa samo 17 godina sam prosla mnogo sranja. Zar nije trebalo da imam lijepo detinjstvo. Umjesto toga sam upoznala ljude koji su pohlepni, koji jedva cekaju da te izdaju. Uvjek sam oprezna. Eto, izgleda da mi se sa Miom posrecilo.
Vjerovatno se pitate sta je sa mojim ocem. Pa, on je uvijek bio grozan prema meni i majci. Sjecam se scena kada je dolazio kuci mrtav pijan. Sa ocima punim mrznje prema nama. Udarao nas je, u skoli sam dolazila sa modricama pa bi me zato djeca zadirkivala. Djeca su mnogo surova.
Ali bukvalno ovo nije ni 1 posto price.
Ni moja majka nije svetica ali je ispala mnogo bolja od njega. Sapletem se i za malo da padnem. Tu vec pocinjem da samu sebe vratim u sadasnjost. Sto vise razmisljam sve mi je gore.
Za nekih 10 minuta stignem u internat. Usunjam se u sobu. Hvala bogu nema one mačketine. Presvucem se u normalnu odjecu.
Vec je 7 sati. Sad ce ona da dodje. Ranoranilac, mogla sam malo bar da zaspem. Pogledam kroz prozor i ugledam nase auto. Brzo sidjem dolje.
Kada je ugledam, zagrlim je.
"Ejjj, sto si dosla."
To Jefimija reci...
"Znaci nisi me uzeljela..."
Izgovori dok se smije.
"Nisam tako mislila. Ajde da se provozamo malo ovuda."
Nagovorim je nekako i odemo.
Ne smije da sazna.
"I kako ti je ovdje?"

David POV
"Ovoj maloj treba skratiti jezik."
Kazem Miji koja sjeda pored mene.
"Takva je ona. Ne moze da cuti pa makar je ubio."
Koliko god da mrzim kad je neko bezobrazan, kod nje je ta drskost tako seksi. Ali morace da zna pravila.
"Danas ces ti da spavas. Ima da radi cijeli dan i noc. Kazna."
Izgovorim odlucno.
"Neces nista postici, samo ce biti jos gora."
Vidjecemo.
Pozdravim Miju i odem kuci. I ako mi je kuca na samo 10 minuta od kluba, nekako me mrzi da idem kuci. Prazna je, i ako imam prijatelje, nije to to.
Ajde Davide nisi picka.
Udjem u auto i pustim vozaca da ovaj put vozi.
" Idemo li kuci? "
Klimnem glavom i krenemo. Na zadnjem sjedistu je covjek koji pravi moj raspored.
"Sjutra imas jedan sastanak. Sa onim Goranom."
Kaze mi dok se ja prisjecam njegovog lika.
"To je onaj koji prodaje auta, a ustvari valja drogu."
"Da, bas taj. Hoce da sklopite neki dogovor. Valjda da njegova droga ide preko nas. Uglavnom videces sve sjutra."
"Vazi."
Parkiramo se u dvoristu i ja momentalno odem u sobu i bacim se na krevet.
Tako sam umoram. Po glavi su mi se motale njene drske oci pune bijesa. I njeno tijelo koje sam ovaj put zanemario zbog njenog karaktera.

Misljenje💙

Internat "PLAVA RUŽA" 💙Where stories live. Discover now