Njegove cvrste ruke su drzale moj struk. Zagrizo je usnu sto je bilo jako seksi. Odupri se Jefimija, odupri se njegovoj magiji. Poljubio me je u bradu a onda krenuo ka usnama.
Pomjerila sam glavu drugu stranu. Topila sam se od njegovih usana.
Morala sam da prekinem ovo.
"Sta pokusavas?"
Rekla sam mirnim glasom.
"Zelim da te ljubim."
Srce mi zalupa kao da ce iskociti svakog momenta.
"Mi smo rekli sve sto smo imali. A i imas djevojku. Bilo bi ruzno."
Stezajuci vilicu i jos vise stezajuci moj struk unio mi je neki nemir u tijelu.
"Prestaninsa inatom. Izvini za one rijeci nisam tako mislio. A i svakako ovo nije moja djevojka."
Gledao me je i imala sam osjecaj da ovo iskreno govori. Ali moja ljutnja je bila daleko veća.
"Ja se ne inatim."
Tiho sam prosaputala zato sto je svoju glavu zabio u moj vrati poceo da ga ljubi. Obradjiva ga je tako strucno.
Nesvjesno sam ruke stavila u njegovu kosu i blago ga pocupala. Lavina u mom stomaku je pokrenuta.
"Vidis da si i dalje slaba na moj dodir."
Ponosno je rekao.
Napalio me toliko da su mi gacice ovlazile.
Sad cemo vidjeti kako ti reagujes.
Poljubila sam ga strasno, usne su se savrseno kretale. Jezici su se borili za dominaciju. Ruku sam polako spustala ka njegovom polnom organu dok je on izdahnuo kroz poljubac.
Ubacila sam ruku u njegove bokserice i pocela da ga dodirujem.
Ruke su mu bile na mom dupetu i jako ga stezale.
Usne je ponovo vratio na moje.
U tom trenutku je muzika prestala
Brzo sam se trgla i i odmakla od njega. Hvala bogu pa je svjetlo bilo iskljuceno. Ovo je predaleko otislo. Namjestila sam haljinu i okrenula se. Gledala sam ga sa stplice kako stavlja duks preko polnog organa zato sto mu se digao.
Sta bi ovo majko moja. Lemur mu se i dalje smjeskao sa onim buljavim ocima.
Zvacemo je Lemur, odlucila sam.
Tako sam napaljena, svaki put mi ovo uradi.
Odem do wc-a da se umijem i malo iskuliram.
Dodjem do lavaboa i umijem se.
U jednom trenutku cujem otvaranje vrata ali se ne okrecem.
Neko mi pridje iza ledja i pribije se uz mene. Odmah sam osjetila njegov parfem.
Poceo je da se trlja uz moju zadnjicu. Ruke je sa kukova premjestio na moje grudi i poceo da ih masira.
"Davide nemoj."
Prosaputala sam kroz uzdah, dok je on njegov posao obavljao sjajno.
"Zelim da te jebem, zelim te toliko da ne mogu da se suzdrzim."
Ruke je spustio do mog polnog organa i podigao mi suknju, zavukao je ruku u moje gacice dok sam se ja nabijala o njegovo tijelo. Zabacila sam glavu iza i pocela da uzdisem. U jednom trenutku me je okrenuo i stavio na sto od lavaboa.
Stao je izmedju mojih nogu i svoje usne grubo spojio sa mojim. Mozak mi je bio odsutan.
Ljubili smo se bez prestanka kao da je zadnji dan na planeti.
Krenuo je da otkopcava slic. I u tom trenutku me je nesto zaustavilo.
"Davide ne zelim ovo."
Rekla sam grubo.
Pogledao me je skupljenih obrva.
"Zasto?"
Rekao je dok su mu ruke i dalje bile na mom struku.
"Zato sto mislim da si me vec dovoljno iskoristio. Ne treba meni ovo."
Odgurnem ga i sidjem sa stola.
Sve je ovo bilo savrseno erotski. Ali kad malo bolje razmislim, bolje da ga mucim.
"Sta pricas ti, ja tebe nikada nisam iskoristio!"
Poceo je da se dere i nervozno da seta po wc-u.
"I jos si doveo onog Lemura da me napravis ljubomornom."
Poceo je da se smije na nadimak koji sam joj dala.
"Ti si budala ali moja budala. Jel ti oces da mi budemo zajedni ili ne."
Gledao me je direktno u oci, srce i mozak su imali nenormalnu bitku.
Ali mozak je pobijedio. 1:0
"Mislim da je najbolje da svako krene svojim putem."
Klimnuo je glavom i sarkasticno se nasmijao. Jako je zalupio vratima i izasao.
Zivote sta mi radis. Kakva je ovo ljubav....Misljenje? 🤭🤭🤭🤭
YOU ARE READING
Internat "PLAVA RUŽA" 💙
RomanceKada jedna problematicna djevojka bude prebacena od strane njene majke u jedan Internat po imenu Plava ruza, sve ce se promijeniti. Njeni stavovi, mišljenje o muskarcima. Kada ugleda jednog od glavnih i najljepsih momaka, pamet ce joj stati. 💙 🥇Em...