21 Dio💙

317 9 8
                                    

Dok smo se kupali primijetila sam da je Alen cijelo vrijeme gledao u Miu. Stalno su se priblizavali jedno drugom i smijali se kao pravi par. Preslatko su izgledali, zelim da se Mia zaljubi valjda je zasluzila. Okrenem se prema mom muskarcu i osmjehnem se.
"Predivna si."
Poljubi me dok mi stavlja ruke na obraze.
"Ovi će da se smuvaju."
Pokaze glavom na njih.
"Valjda, kakav je ovaj Alen lik?"
Upitam ga vrlo ozbiljno.
"Pa ono, kao prijatelj je veoma lojalan i iskren. A koliko znam ni cure se nisu žalile da je loš."
Pa valjda ce biti dobro. Pomislim u sebi.
....
Vec je pao mrak. Ušli smo unutra, ali samo ja i on jer su ovo dvoje otišli negdje.
Otisla sam da se istuširam. Kada sam se istusirala izasla sam iz kupatila obmotana peškirom oko tijela.
David koji je ležao na krevetu nasmijano je podigao pogled sa telefona i ustao.
"Kako si seksi."
Oblizao je usne i krenuo da me ljubi. Ljubili smo se sa toliko strasti. Pali smo na krevet.
Sklonio je peškir i poceo da me ljubi po vratu i grudima. Polako se spustao ka mom medjunozju dok je ostavljao mokre poljupce.
Raširila sam noge i on je počeo da me zadovoljava jezikom. Nikad u zivotu nisam bila tako napaljena. Ovo je savrseno.
Skinuo je svoje pantalone a i bokserice.
Bila sam tako napaljena da sam jedva čekala da udje u mene. Mislim da bi trebalo da mu kazem.
"Nevina sam."
Kazem kao iz topa i on me začuđeno pogleda.
"Ne brini polako cemo. Sad te jos vise volim."
Nasmijem se i on polako udje u mene. Boljelo je kao djavo, na pocetku. Ali kasnije je sve prijalo.
Na kraju smo oboje umorno zaspali.
🟢 Da me sada pitate da li se kajem. Rekla bih vam da se ne kajem ni jedne jedine sekunde. On je predivan, nežan, pun ljubavi. A ko bi rekao da je on takav. Zato cu vam reci jedan savjet. Ne sudite ljudima po izgledu ili po nacinu govora. Ko zna šta se krije unutra.Ne sudite knjizi po koricama.

        ******Jutro*******
Bude me suncani zraci. Pogledam oko sebe i ugledam predivno biće koje leži pored mene. Njegove duge trepavice su pravile sjenke na obrazima. Rukom sam prelazila preko njegove cupave kose. Smjesak mu se stvorio na licu.
"Zelim da se svako jutro budim sa tobom."
Izmami mi osmjeh na licu a srce zaigra kao ludo.
"Jedno su zelje a drugo mogucnosti."
Kazem i on pocne da se smije, uhvati me njegovim ogromnim rukama i pocne da me giliče. Umirala sam od smijeha sve dok ga zvono mog telefona nije poremetilo. Poljubio me u vrat i pustio. Zadihano se javljam Miji na telefon.
" Jesi trcala maraton? "
Kaze ironicno.
"Hahah nisam."
Pocnem da se smijem i pogledam u njega.
"Ovaj slusaj, dosla je neka djevojka i zeli da te vidi kaze da je porodicna stvar u pitanju."
Wtf porodicna?
"Stižem."
Nisam puno zapitkivala, bilo mi je cudno.
"Davide ajde idemo do kluba."
Kazem mu dok ustajem iz kreveta i pocinjem da se oblacim.
On dolazi iz kuhinje.
"Ja mislio da jedemo prvo."
Nasloni se tijelom na vratima.
"Nesto veoma cudno se desava."
Uozbilji se i pogleda me.
"Sta je bilo?"
Uzmem telefon sa kreveta i krenem da mu pricam.
"Dosla neka djevojka u klub i rekla Miji da je porodicna stvar i da treba da se vidi sa mnom."
Kazem na brzinu i ako mi prva misao bude moj otac.
"Ajde idemo. Nocas ces da dodjes kod mene i da mi ispricas svoju životnu pricu."
Kaze grubim glasom. Kao da mi ne vjeruje.
Klimnem glavom i odemo u klub.
Udjem unutra i zateknem djevojku sa koferima. Bila je lijepa.
"Cao ja sam Jefimija."
Izgovorim i pružim joj ruku.
"Ja sam Glorija, tvoja polu sestra."
Šokirano je pogledam. Moja šta?!

Misljenje?❤️

Internat "PLAVA RUŽA" 💙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin