{Bölüm 13}

2.8K 258 257
                                    

                                             * * *

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* * *

Ne cevap vermem gerektiğini düşündüğüm saniyeler içinde Natasha benden önce davrandı, hızlıca konuştu.

"Neden hep birlikte gitmiyoruz?"

Yüzüme büyük bir gülümseme yayılırken başımı hızla aşağı yukarı doğru salladım ve bir Steve'e, bir de Tony'e baktım. İkisinin de Natasha'nın üzerinde olan bakışları birbirlerine döndüğünde aynı anda başlarını sallayıp teklifi kabul ettiler. Kararın verdiği rahatlamayla derin bir nefes aldım ve gülümsemeye devam ederken alt dudağımı dişledim.

"O zaman... Ben üzerimi değiştirmeye gidiyorum."

Büyük salondan dışarı çıkmak için adımladığım sırada Bayan Romanoff ondan hiç beklemediğim kelimeler ile beni durdurdu.

"Kıyafet seçimi için yardıma gelmemi ister misin?"

Birkaç saniye boyunca yüzüne boş bir ifadeyle bakarak duyduklarımın doğru olup olmadığını sorduladım. İfademe karşılık kaşları havalanıp bana bir cevap beklercesine baktığında hızla başımı salladım, bu teklife nasıl hayır diyebilirdim?

Gülümseyerek arkamdan geldiğinde salondan çıkmadan önce son bir kez arkamızda kalan iki adama doğru döndü, işaret parmağını havaya kaldırdı.

"15 dakikaya aşağıda olmazsanız sizi beklemeden gideriz beyler."

Her ikiside üst bir mevkiden emir almışcasına ciddileştiler, hızla başlarını salladılar ve hemen arkamızdan odadan çıktılar.

                                                 *

"Seçim yapmak çok zor, hepsinin içinde çok sevimli gözükeceğine eminim."

Dudaklarımı birbirine bastırdım ve utanarak başımı önüme doğru eğdim. Ben sorduğum için saçlarımı örmesi bir yana, kendi isteğiyle bana kıyafet seçmesi bir yanaydı. Natasha'nın iyiliği beni her gün biraz daha şaşırtmaya devam ediyordu.

"Geldiğimden beri merak ediyorum, bu kıyafetleri kimin seçtiğini biliyor musunuz?"

Sonunda kırmızı, mini bir kot elbisede karar kıldı ve askıyı yavaşça çekip çıkardı. Boşta olan elini kumaşın üzerinde gezdirirken kısa bir süre düşündü.

"Dolabının güzelliğine bakılırsa Tony olmalı, aramızda en zevklimiz o diyebilirim."

Bir kez daha alt dudağımı dişlerim arasına aldım, yara yaparsam fark edip bana kızmalarından korkuyordum ama kendime hakimde olamıyordum. Gerçekten zamanını ayırıp benim için, ben daha buraya gelmeden, hiç tanımadığı bir kız için tüm bu kıyafetleri seçmiş miydi?

"Buna ne dersin?"

Kırmızı elbiseyi elinde çevirerek bana doğru tuttuğunda onu onaylarak başımı salladım. Kabarık kısa kolları ve hoş bir göğüs kesimi vardı, bir süredir giymek istediğim bir elbiseydi.

Sweet but Psycho || AvengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin