"Artık sevgilinle buluşman için bir engel kalmadı"Duyduğum şeylerle nevrim dönmüştü hışımla Arkamı dönüp cihanın yüzüne tokatı patlattım
"Ne diyorsun lan sen?"
"Ne sevgilisi ne buluşması"
"Bir de inkar ediyor"
Yanımda duran çalışma masanın üzerinde ne var ne yok duvara patlattım
"Sevgilim mi varmış benim?"
Tüm bibloları fırlattım hepsi duvara çarpıp paramparça olarak yere düşüyordu
Ona saydırmayı ihmal etmiyordum tabi."Ne biçim insansın sen cihan ağa!"
Son olarak masayı yere devirdim
Tüm herkes seslere gelmişti odada bomba patlamış gibiydiEllerime sağlık.
Karşımda duran sultan hanımın yanına gittim
"Oğlunuza keşke biraz insanlık öğretseydiniz"
Çalışma odasından çıkıp bizim odaya geçtim valizime tüm eşyalarımı doldurdum karışıkça Son olarak üzerimi giyinip çıktım odadan herkes odanın önünde toplanmış gergince bekliyordular.
"Nasıl da kovdu seni" bu ses canına susamış birinden geliyordu sağ tarafımda kalan havine doğru yürüyüp ellerimle boğazladım onu sırtı duvara yapışınca ellerimden kurtulmaya çalışıyordu.
"Seni Son kez uyarıyorum" Dedim gözlerinin içine bakarak.
Ellerimi çekip valizimi alıp indim merdivenlerden sultan Hanım çoktan engel olmaya başlamıştı"Kızım nereye gidiyorsun allah aşkına otur konuşalım"
"Ben konuşulacak birşey göremiyorum"
"Kızım tamam cihan gitsin ama sen gitme güzel gelinim"
Sinirle güldüm.
"Artık sizin oğlunuzla değil oturup konuşmayı aynı çatı altında bile kalmam"
Kapıdan çıkıp arkama bile bakmadan ilerledim.
Taksici amcaya beni herhangi bir otele götürmesini rica ettim.
Bir saatlik yolculuğun ardından ücreti ödeyip indim arabadan.Hemen lobiye gidip ücret ödeyip odanın kartını aldım
Odaya girdiğimde anında kendimi yatağa atıp hıçkırıklarla ağlamaya başladım önemli olan boşanma falan değildi elbet boşanacaktık ama bu şekilde üstümdeki bu iftirayla olmamalıydı.
"Artık sevgilinle buluşman için bir engel kalmadı"
Acı içinde gülümsedim bu kadardı işte benim mardin serüvenim burda noktalanıyordu.
Çalan telefonuma baktığımda annem arıyordu muhtemelen öğrenmişti olup bitenleri telefonu uçak moduna alıp bilet sitesine girdim.
İstanbul için tek bilet aldım
Bilet bu akşam saat 18.00 idi.
Daha zamanım vardı odanın balkonuna çıkıp boş gözlerle gökyüzüne baktım.Gelen şarkı sesi ile gözlerimi kapattım.
Koydum sevinçlerimi önüme
Baktım hepsi sensin
Yazdığım şiirlerin her hecesi
Üzüldüğüm tüm filmlerYıpranmamış hayatlar
Büyük hüzünler bekler
Her işte bir hayır
Bu işte hepsi sensinYıpranmamış hayatlar
Büyük hüzünler bekler
Her işte bir hayır
Bu işte hepsi sensin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL MESELESİ
Chick-LitHayatı yolunda giderken birden yaka paça Mardin'e götürülen ve ardından berdel ile evlendirilen bir genç kızın hikayesi... Peki bu berdel diğerleri gibi sonunda aşka dönüşecek mi yoksa bitecek miydi? Denizsiz cihan olmazdı...