Bir hafta sonra...
"Cihan saçmalama ne olursun ya!" Dediğimde üzgün gözlerle bana bakıp konuştu. "Saçmalamıyorum karıcığım sen saçmalıyorsun!"
"İyi ne yaparsan yap" deyip oturduğum yerden kalkıp kalan eşyalarımı valize yerleştirmeye başladım.
Saçmaladığı şey ise bizimle tatile doktorumunda gelmesini istemesi.
Neymiş efendim düşüp bayılabilirmişim beni o halde görürse kendisi de bayılabilirmiş.Bir hafta boyunca cihan şirketteki tüm işleri halledip tatile gitmeye karar verdi. Şey yani verdik.
Ne kadar istemesem de onu kırmamak için birşey demek istemiyordum yorgun ve bitkin hissediyordum enerjim yoktu hele ki tatile gidecek bir enerji..
Bana kalsa odamda oturur hiç çıkmazdım böylelikle konakta konuşulanları duymazdım.
Adım yılandan sosyete yılana terfi etmişti. Evet bu bir hafta içinde bana lakap bile takmışlardı. Bunları kimin yaptığını söylememe gerek yoktur diye düşünüyorum.
"Deniz?"
"Efendim"
"Nereye daldın gittin öyle sana sesleniyorum kaç dakikadır?"
"Hiç. Sen ne diyecektin?"
"Yanıma takım elbise almak istemiyorum eşofman ve şort almak istiyorum sadece yardımcı olur musun? Birazcık ağa rolüne ara vermek istiyorum da"
"Tüm tatil boyunca eşofman ile mi gezeceksin?"
"Evet?"
"Tamam"
Yanına gidip eşofmanlarını ve bir iki tane şortunu da valize yerleştirip fermuarını kapattım tam valizi kaldırmaya yeltenirken cihan kolumdan sert bir şekilde çekince dengemi kaybedip kucağına düştüm.
"Deniz çok özür dileyerek söylüyorum sen salak mısın yoksa taklit mi yapıyorsun?"
"Ne alaka ya?"
"Bu valizi tek başına kaldırmak nasıl bir saçmalık acaba?"
"Cihan ben hamile değilim kaldırabilirim."
"Evet değilsin. Ama bu olmayacağın anlamına da gelmiyor hanımefendi"
"Olabilir" deyip ona sarıldım.
Bu bir hafta boyunca toplasanız bir kaç saat tek şirkete gitmişti sürekli benim yanımdaydı ve benimle ilgileniyordu bir annenin bebeği ile ilgilenmesi gibi..
"Hazır mısın?" Diye sordu ayakkabılarını giyerken.
"Hazırım" dedim bitkin bir sesle.
"Bak deniz istersen her şeyi iptal edebilirim? solgun görünüyorsun ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL MESELESİ
ChickLitHayatı yolunda giderken birden yaka paça Mardin'e götürülen ve ardından berdel ile evlendirilen bir genç kızın hikayesi... Peki bu berdel diğerleri gibi sonunda aşka dönüşecek mi yoksa bitecek miydi? Denizsiz cihan olmazdı...