Herkes susmuş bilgisayara bakıyordu video bitince oturduğum sandalyeden kalktım ve onlara döndüm."Bildiğiniz gibi toplantıda problem çıktı dosyalar değiştiği için. hiçbiriniz değiştiğine inanmadınız. Benim yaptığımı düşündünüz buna cihan da dahil. Size kendimi açıklamaya çalışmayacağım elbette inanın veya inanmayın. Ne düşündüğünüz zerre kadar umrumda değil izlediniz ve duydunuz."
Avlunun ortasına pimi çekik bir bomba bırakmıştım.
Masanın üzerindeki telefonumu alarak kapıya yöneldim ama kolumdan tutularak durduruldum.
"Deniz.. gitme ne olursun" dedi pişmanlık akan ses tonuyla.
Bu saatten sonra pişman olması gülünç bir durumdu.
"Yalnız bırak beni." Kolumu çekerek çıktım kapıdan.
Annemlerin evine yürüdüm. Arada on beş dakikalık bir yol vardı önümü görmemi engelleyen gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Hayır yani birşey demeden beni dinleseydi konu buralara kadar gelmezdi. Tabiki kendimi kimseye açıklamak zorunda değilim ne düşündükleri ne söyledikleri umrumda değil. Anlamak isteyen anlar anlamak istemeyen ise anlamaz basit ve net.
Kapıyı çalarak beklemeye başladım.
Kapı abim tarafından açıldı gözlerime baktı ve derin bir iç çekerek sarıp sarmaladı.Geri çekilip annem ve babama da sarıldım olayı biliyorlardı birşey sormamıştılar.
"Ben biraz dinlenebilir miyim?" Dedim zorlukla kasıklarıma bir ağrı girmişti ve acilen uzanmam gerekiyordu.
"Tabiki kızım bizim odamıza gidebilirsin"
"Abi bilgisayarını kullanabilir miyim?"
"Annemlerin odasında zaten"
Başımı sallayıp merdivenlere yöneldim ardından odaya girerek kapıyı kapattım ve kendimi yatağa attım. Sırtımı başlığa dayayarak bilgisayarı açtım. Belleği de takarak derin bir nefes aldım.
Biraz bekledikten sonra e-posta yerine girip kendi hesabımı açtım.
Gönderilen kişi: adem Talay.
Açıklama: selamlar adem bey ben deniz Karahanlı. Evet evet o kreşe gidebilirsiniz dediğiniz deniz Karahanlı. Neyse sorun onu demeniz değil onunla ilgilenmiyorum sadece üzerimdeki iftirayı kaldırmaya çalışıyorum alttaki videoyu izlerseniz çok minnettar olurum size adem bey. o videoyu izledikten sonra herhangi bir özür beklemiyorum elbette. Ne düşündüğünüz de umrumda değil sadece o videoyu izleyip benim yapmadığımı görmenizi istedim teşekkür ederim iyi günler.
*Video*
Hepsini gönderip bilgisayarı kapatıp komidinin üzerine bıraktım.
Uyku pozisyonuna geçerek hemen kendimi uykuya teslim ettim.∆∆∆
Kafamı yatak başlığına vurduğumda yerimden sıçrayıp sıcacık yatağımdan kalktım. Kafamı ovuşturarak bağdaş kurdum bilgisayarı tekrar kucağıma alarak açtım.
"Bir yeni e-posta"
Üzerine basarak yazılanları okudum.
Gönderen: adem Talay
Açıklama: merhaba Deniz hanım yaptığım için gerçekten tüm kalbimle sizden özür diliyorum biliyorum kabul etmeyeceksiniz ama yinede dilemek istedim. Bildiğiniz üzere bu proje bizim ortaklığımızı çok etkileyen bir projeydi cihan bey yaptığım saygısızlıktan dolayı bizimle ortaklığını bitirmek istiyor. Haklı da tekrar sizden çok özür diliyor ve birşey teklif etmek istiyorum.
Bizim şirketimizde çalışmak ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL MESELESİ
Chick-LitHayatı yolunda giderken birden yaka paça Mardin'e götürülen ve ardından berdel ile evlendirilen bir genç kızın hikayesi... Peki bu berdel diğerleri gibi sonunda aşka dönüşecek mi yoksa bitecek miydi? Denizsiz cihan olmazdı...