"2.bölüm"

14.2K 434 111
                                    

Multimedya - canım midyat🦋

Herkes susmuş gözler cihan ağa ve Gökhan'ın üzerindeydi Nurten hanım çoktan itiraz etmeye başlamıştı biricik kızını veremezdi ama oğlunu da veremezdi kardelen yere çökmüş hıçkıra hıçkıra ağlıyordu titriyordu korktuğu bariz belliydi.

"Ağabey sık kafama temizle namusunu cezam ölümdür ama ben senin başını önüne eğecek hiç bişey yapmadım bilesin şimdi sık kafama bitsin bu işkence ama sevdiğim adama ve ailesine karışma"

Ve yine sessizlik...

Deniz olanları tepkisiz bir şekilde izliyordu korkmuyorda değildi titremeye başlayınca bacakları artık onu taşıyamaz hale gelmişti dizlerinin üzerine çöktü oda abisiyle göz göze geldi o an enkazdan farksızdı Gökhan sevdiği kadın beni öldürün diye yalvarıyordu.

"Ağabey... Ne olur sık kafama bitsin artık bu çile dayanamıyorum" dedi narin sessizce.

"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz dağ başı mı burası polisi arıyorum hemen" diye bağırdı Kenan bey.

"İnşallah işe yarar Kenan bey" tüm heybetiyle üstüne basa basa sarf etti kelimeleri cihan ağa..

"Şimdi bana bak Gökhan bacın ve narin benimle geliyor en kısa zamanda Mardin'e geliyorsun işim yok bide sana özel şoförlükmü yapayım geliyorsun ve bu saçma oyun bitiyor cezanı çekiyorsun"

"Ne saçmalıyorsun be sen ağa bozuntusu" diye bağırdı deniz adamların kollarında çırpınırken.

Nafileydi bu çabalar deniz son bir kez ailesine baktı enkaz gibi kalakalmıştılar özellikle abisi..

Yaka paça arabaya bindirildiler cihan ağa narin ve deniz arabadaydılar arabayı cihan ağa kullanıyordu denizin gözleri ellerine çarptı Ağa'nın direksiyonu sıkmaktan bembeyaz olmuştu elleri sinirli sinirli nefes alıp veriyor ağzında bişeyler geveliyordu.

"Ağabey.." dedi narin son bir umutla.

"Ne olur susma bağır çağır kız ama ne olur susma"

"Diyecek bişey bıraktın narin?" Dedi ağa , şivesiyle

"Mecburdum.. geldim sana öyle bişey olmaz dedin sonra eve geldim babam düğün tarihini bile belirlemişti ağabey iki çıkış yolu vardı ya kendimi öldürecektim ya kaçacaktım öldürmeyi denemedim mi sanıyorsun ama yapamadım annem beni çok özler hele ki sen ben sensiz yapamam ki ağabey"

"Sus" dedi sadece cihan ağa.

Sağ gözünden firar eden yaşı alelacele sildi ağa oda insandı sonuçta ağlayabilir gülebilirdi şimdi gidiyordu kıyametin tam ortasına hükümü biliyordu narinin ölümü ondan biriciğine sıkmasını isteyecektiler diğer kızı neden aldığınıda bilmiyordu öylesine çıkmıştı ağzından aklınca gökhana aynı şeyi yaşatacaktı.

Deniz sadece ağlıyordu olanları kendince kafasında ölçüp biçmeye çalışıyordu narine baktığında oda perişan haldeydi kendini düşünmek istemedi sadece narin için güçlü kalmaya çalıştı.

"Narin... İyi misin?" Kendi sorduğu soruyu saçma bulurken narinin yüzünü acı bir gülümseme aldı.

"Çok iyiyim deniz ölüme gidiyorum ama iyiyim" diyebildi oda

Sessizliği cihanın telefonu bozdu

"Efendim Fırat?" Dedi tek düz sesle.

"...."

"Anladım konakta durum nedir?"

"...."

"Tamam yeni çıktık var daha yolumuz"

BERDEL MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin