Sofia ve zackle ilgili bir bölüm olucak....
Sizi bölümle baş başa bırakayım..
....................................................
Zackle birlikte okuldan bir kaç kez kaçtığımızda mal gibi sevdiği kızın sokağından geçiyorduk.
"Mallık yapma ya hep buradan geçiyoruz. Erkekler var kavga çıkaracaksın sonra senle uğraşmak istemiyorum."
"Bir kere nedensizce dalmam eğer sana bir ley yaparkarsa dalarım."
"Gördük allahtan levi abi öğretmiş yoksa ben bilmeseydim herkes cenazede ağlamış oluyorlardı."
"Sus işte ya açma şu ko-"
"Vay vay vay, şeker gibi bir kız. Hayalmi görüyorum ben çocuklar."
"Şekerin batsın puşt."
"Bildiğimiz kızlardan da değil."
"Ne diyon sen gerizekalı."
Dediğimle çocuğun yüzüne yumruğu geçirdim. Sonra hepsi birden üzerimize geldiler. Fazla şey yapmadan zackle birlikte birbirimize bakıp koşmaya başladık. Fazla hızlılardı ve ani bir şekilde ara sokaklara dalıyorduk.
İzimizi kaybetirdikten sonra nefes almaya başladık. Fazla koşmuştuk ve lanet ayağımı burkmuştum.
"Ugh, lanet ayağım fazla acıyor."
"Ne yaptın ayağına."
"Burktum."
"Ben seni taşırım."
"O zaman taşı hadi."
Sırtına atladım ve yürümesini söyledim eve geldiğimizde annem yoktu. Babamın mutfakta olduğunu gördüm ve zackin sırtında mutfağa doğru ilerledik. Babam bizi fark ettiğinde yanımıza geldi.
"Ne yaptın ayağına."
"Kaçarken oldu."
"Birincisi okuldan kaçmayın diye kaç defa söyledim ikincisi onlara bulaşmamanızı söyledim."
"Biliyorum biliyorum."
"Dua et annen yok."
"Çok ağrıyor."
"Ben babama haber vereyim."
"Allahtan Richard dedem öğretmen yoksa kalmıştım."
"Sen yaoi animesi izleyerek iyicene kalırsın."
"Sus be seni bilmiyoz sanki sende izliyon."
"Ama ben zekalıyım."
"Doğru söylüyorsun ama sen gerizekalısın."
"Sus be piç."
"Puşt, dua et ayağım burkuk yoksa benim kutsal tekmemi yerdin üzerinede levi abinin."
"Bir kere levi amcam banada öğretti."
"Sen neden amca diyon.?"
"Annemle babam söyledi."
"Ben niye dayı demiyom, BABAA BEN NEDEN LEVİ ABİYE DAYI DEMİYORUM."
"Ne bileyim ben."
Zack ise gülüyordu. Sonra kapı çaldı ve içeri babaannem ile anneannem girdi aha başlıyoruz. Zack hülüyor ben acıdan ve sıkıntıdan üzerine levi abiye dayı demiyorum için ağlıyordum. Sakin ol. Demiycem annem korkmuş bir şekilde gelmiş arkadam mike... dayım, dayım ve levi dayım, hange yengem ve pieck yengem girdi. Ondan sonra Sasha, Connie, Mikasa halam ve jean eniştem girdi. Ondan sonra dedem ve büyükbabam, sıçtık tam anlamıyla sıçtık.
Aşiret toplandı.....
--------------------------------------------------
Özel bölümle geldim sldkdkslldm
Size çok saçma bir bölüm yazdım.dkskslskskskkd
Porco x reader a yarın yada bugün gelebilir. 💫🌟⭐🔆🔆
Sizleri seviyorum..
Oylamayı unutmayın...
GÖRÜŞÜRÜZZ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eren ve Ben
Hayran KurguErwinin kardeşi nasıl bu kadar Erwinden bağımsız olabilir.Erenle tanıştığında ne hissettti acaba bu kız.(kendisi bilir biz bilemeyiz.)