Emily herşeyden habersiz gibi bi saf kızı oynadı ilk önce. Daha sonra ilk günlerin klasiği şişe çevirmece oynadık. Şişe döndü.. Sorma yeri bana sorulan kişi de Taylor çıktı. Doğruluk mu cesaret mi hangisi? Dedim ve anında "cesaret" dedi. Ne desem ki.. Emily ordan işaret yaptı. Öpücük. Kimi dedim. Emily kendini göstererek "sen bilirsin hadiii" dedi. Sinunda söyledim. "Emily'i öp ama dudaktan." Zaten Tay yanaktan öpmekle kalmazdı. Emily hiç itiraz etmeden ayağa kalktılar ve öpüştüler. Daha sonra sıra Annie deydi. Bana sordu. Doğruluk dedim. Demez olaydım.. "Emily hakkında ne düşünüyorsun?" "Iyi kiz işte" böyle gecistirdim. Bu bi süre devam etti derken zil çaldı. Ders müzikti. Müzik hocası meşgul olduğundan "Bahçeye inebilirsiniz." dedi. Bahçeye indik ama telefonum sınıfta kalmıştı. Sınıfa çıktım. Gördüklerim beni Emily'den nefret etmeme daha da zorluyordu. Taylor'un eli Emily'nin bir göğsündeydi ve delice birbirlerini öpüyorlardı. Sınıfa girmem ve çıkmam bir oldu. Midem kalktı. İyiki Taylorla konuştuğum zamanlar çok eskide kalmıştı. Belkide ona karşı azda olsa bişeyler hissediyordum. Çıkmamla beraber arkamdan Tay geldi. "O beni zorladı benlik bi durum yok." "Beni ilgilendirmiyosunuz." Dedim ve devam ettim derken müdür koridorda bizi farketti. "İkiniz de sınıfınıza!" Diye bağırdıktan sonra gitti. Emily eteğini kısaltmış şekilde sınıfta belli ki Tay'i bekliyordu. Ben sınıfa girmedim Tay gitti. Umrumda değildi çünkü Tay artık boş sapığın tekiydi. Benim ise daha yeni planlarım vardı. Barney..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
ChickLit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.