Bayan Özgüven(!)

123 4 0
                                    

Barney.. Onu tanıyalı üç yıl oldu. Ilk günlü kadar seviniyorum onu her gördüğümde. Ama Aramızı yapan kimse olmadı. Aslında bir kere sinemaya gittik ama gerisi yok. Sonra konuşmadık zaten. Bugün gelse evlenelim dese hayır demem. Ama o benim yakın Arkadaşlarımdan birine aşıktı. Hemde ne aşk. Kız yüz vermedikçe o sevdi, o sevdikçe ben üzüldüm. Yazıktır. Ama kız gidip Barney ile çıkmadı konusunda bi ton dil Döktüm am işe yaramadı.
Öğle arasındaydık yemek yemek üzere Nancy ile Bahçeye gittik ve Barney basket oynuyordu. Emily onunla daha tanışmamıştı ama basket sahasının arkasında oturuyordu yanında kimse yoktu. Bir baktım Barney'e yaklaşıyor. Hemen ondan önce davranıp Barney'nin elini tuttum ve, "hadi yemek Yemeğe gidelim." Dedim Emily şaşırmıştı ben ise ondan daha şaşkındım,Barney neye uğradığını şaşırdı ama geldi. Daha sonra sordu "Demin neler oldu anlatmayacak mısın?" Diye sordu bende fısıldayarak "seni ona yem etmicem..." Dedim. Duymadı tabiki duysaydı utanırdım ama duymasını da istemedim değil. Çıkış oldu Emily Yanıma geldi. "Senin sorunun nedeni kıskanmaktan vazgeç." Bu kelimeleri ona yedirmek istedim bi an o kaltağın saçlarını tek tek yolma Gücünü topladım ama, "Git başımdan ve ondan uzak dur." Sözlerini söyledim. Omuz Attı ve gitti. Delirmemek elde değildi kız resmen kaşınıyordu ve bende onu Kaşımak için pusuda avını bekleyen bir tilki gibi beklemeye razıydım. Salak şey.
Onun hakkında birçok şey duymuştuk. Kızlarla bunu Konuşurken yanımıza geldi, "kızlar sizden özür dilerim yeni bi Tanışma olsun beni yanlış tanımanızı istemem." Gibi samimiyetsizce konuştu budala. Bayan Özgüven dememizin olayı Zayıf değil, orta kiloda değil bildiğin kilolu vücudunu Sıfır bedenimi gibi sergileyip kendini güzel sanıyor olmasıydı. Kendini fazla beğeniyordu e çünkü onu beğenen kendinden başka kimse yoktu. Erkek kanka yapıp geçinme peşindeydi işte ah ah be kızım kendine gel ve ortam kızı olmaktan vazgeç diyesim geliyordu ama uğraşmaya bile değmeyecek olan paçoz için kendimi yoramazdım.

Hep SustumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin