Sabahın köründe uyanmaktan bunaldım. Çünkü işkence gibi geçen bi hayatım var. Sabahın 6sında uyanmak.. Aaah!!! Telefonda 4 cevapsız. Annie aramış. Bikaç mesaj dolmuş yine telefon. Aradım.
"Ne olabilir sabah sabah An?"
"Okula 3 tane çocuk gelmiiiiiş 2 tane de kız yeni haberler bende yani."
"Önemli bişey sandım geliyorum kapat." Okula gittiğimde kızların yan sınıfa çocuklarında diğer sinifa gittiğini öğrenen An mutsuzdu. Niye mi dersin? Çocuklar biscolatayı andıran havalarıyla koridorda süzülmüşler. Kızlarsa sıradanmış işte.
Tamam tamam kızlardan biri çok güzel diğeri ise tam bi fiyasko. Güzel olanın adı Tina(orta boylu kumral gri gözlü) diğeri ise Emily.. Ah kızı görsen küçük dağları ben yarattım modunda ama tipine gelirsek önce de dediğim gibi Fİ-YAS-KO.
Neyse ilk ders yakışıklı kimyacı Sam Button'ındı. Ona bakmaktan dersi dinleyemeyen kızlar olarak kimyamızda bi hayli zayıftı. Zil çaldı ve yeni kızlar tanışmak için sınıf sınıf geziyodu. Bayan özgüven(Emily) bi afra bi tafrayla "Selam Seattle kızları ben Emily memnun oldum." Diye saçmalarken Tina gayet samimiydi. Sınıfın sapık çocuğu Taylor Tina'yı gözüne kestirmişti. Biraz yakınlık gösterdi okulu gezdirdi derken atladığı bişey vardı. Emily onu çoktan kapaklamayı aklına koymuştu. Yani anlayacağın bizim Taylor ceylan avına giderken avlandı. Okulun bu entrika olaylarını seviyorum. Ama bi yandan da banane demeden edemiyorum. Katherine bi yandan bize doğru bakıyor bi yandan da sevgilisi Patrick ile sarmaş dolaş takılıyordu. Onların ilişkisi tam entrika anlatsam herhalde kitabın devamı gelmez. İkinci ders Bayan Lucy'nindi. Kadın tarih dersi yapmak yerine siyasetten ondan bundan konuşmayı seviyordu. Bu da işimize geliyordu tabi ama bi anda Annie'ye dönüp, "O telefonunu ver." Dedi. An neye uğradığını şaşırdı çünkü sevgilisiyle mesajlaşıyordu. Olan oldu telefonu gitti derken kapıdan müdür girdi. Emily'nin bizim sınıfta devam etmesi gerektiğini söyledi. Aahh bu Bayan özgüvenden kurtulamadık. Tabi Taylor her şeyden habersiz en hatalı hareketi yaparak, "Yanım boş." Dedim ve Emily adeta avına yaklaşır gibi gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
Chick-Lit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.