Herkesi iyi tanıdığımı sanırdım sadece sanıyordum çünkü. Adım Valerié. Kısaca herkes Val der. Babam ben küçükken annemden boşandıktan somra gitmiş. Evet kimse nerede olduğunu bilmiyor. Annem ise bi başkasıyla evli. Cici babamın adı Jack. İyi biri onu severim benden sonra minik bi kardeşim var daha yaşı 4 olmasına rağmen her şeyi bilir. Jack bana kendi kızıyım gibi davranıyor. Aile faslı böyle. Okula gelirsem......
En yakın arkadaşım başka okulda çünkü Seattle'dan biraz uzağa taşındık. Lisemi değiştirmek zorunda kaldim. Yeni okulda ise fazla yakınım yok. Olması da gerekmiyor. Herkes kendi aleminde desem yeridir. Herkes farklı. Çok farklı. İnsanları anlamak gün geçtikçe zor oluyor. Yine de devam ediyim.
Annie: Uzun boylu sonradan güzelleşen tiplerden. Onu seviyorum ama biraz uyuz yanları yok değil. Ama özünde iyi biri.
Katherine: Annie'den biraz kısa esmer güzel. Aslında abartı bi güzelliği yok. Hareketleri çoğu zaman garip gelmiştir bana.
Taylor: Sınıfın sapık tipi. Cidden garip neden mi çocuğun aklı sırf orda. Belki iyi biridir ama tanımaya çalışıyorum umrumda değil.
Emily: Özgüven manyağı. Sanırsın Victoria's Secret meleği... Boyu değilde posu yerinde(!) Özünde iyi bi kız.
Nancy: En yakın arkadaşlarımdan. Tabi her insan gibi onunda sinir yanları var olmaz mı... Ama beni anlayan nadir kimselerden.
Daisy: Sarı meleğim, papatyam.. Onunla her konuda rahatlıkla konuşabiliriz onu çok seviyorum. İnanır mısın bir kere bile kavga etmedik ki tanışalı 6 yıl oldu.
Zoey: Bu yıl başladığım dans kursundan arkadaşım cidden iyi bi kız saf bi kere.Daha çok kişiler olacak bu yüzden şimdi sıkılmak yok uzatamicam. Konusu geldiğinde ufak ufak tanıtımları parantezle yazarım.
İyi okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
Romanzi rosa / ChickLit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.