Emily'nin Davranışları gün geçtikçe bizi sinir ediyordu. Nancy ile yakın olmaya çalışıyordu ama Nan buna asla izin vermezdi, vermedi de. Emily bi an Nancy'i yanımızdayken çağırmaya kalktı ve Nan en güzel cevabı yapıştırdı, "Val buradayken onu bırakıp seninle mi takılmamı istiyorsun? Komikleşme." Kız neye uğradığını şaşırdı ve gitti. O Sırada bana bi mesaj geldi, evet ondandı!!!! Barney!
"Çıkışta müsait misin yeni bi film gelmiş."
"Müsaitim saati mesaj at." AMAN TANRIMMM BARNEY BENIMLE SINEMAYA GIDECEKTI. Hemen kızlara anlattım ve çıkış için hazırlandım makyajı sıva gibi yapmamak için eyeliner ve ruhla yetindim (rujum elmalıydı). Çıkışta Arabasına bindik ve gittik. Klasik AVM'lerin birinin sinemasına girdik. Film korku filmiydi. Bunu bilerek mi seçmişti yoksa cidden seviyor muydu? Çünkü ben Korktuğum için sevmem.
Film başladı ve o malum korkutucu sahnelerin birinde istemsiz bi refleksle Kafamı omzuna yumdum. Korkmuştum gerçekten ve elimi tutarak "Korkma sadece bi film hem yanında ben varım." Dedi. Bozuntuya vermeden "Korkmadı ki ya" dedim.
"Ben önlemimi alayım da.." Demesiyle elimi tutması bir oldu. Hayatımda hiç bu kadar iyi hissetmemiştim. İstediğim Sevdiğim adam elimi tutmuştu. Aman Allah'ım rüyada Değilim dimi? Çok mutluydum ama o korkutucu sahneler bitmedi seninkine benzer bir sahnede elini sıkmıştım ve Gözlerimi onun elini tuttuğum elimle kapamış, ve bi anlık elini bırakmıştım. Neden Yaptım bunu ellerimiz ölene kadar yapışık dursun diye nelerimi vermezdim. İşte arada böyle dengesizlik sorunu yaşıyorum. Tekrar tuttu ve "Bırakırsan korkarsın,korktuğunda daha sıkı tut ve bana kalırsa hiç Bırakma." Dedi. Neler oluyordu? Gerçekten çok uzakta Şeyler yaşıyordum çünkü kendini güzel bulmayan beğenmeyen bi kızım bu kadar erkek ilgisine alışkın Değilim demek bile fazla çünkü hiçbir erkekle bu kadar samimi olmamıştım. Ama tek bildiğim bir şey vardı o da yıllardır Aklımda Barney'den başka kimsenin olmamasıydı.
Film bittiğinde bişeyler yiyelim dedi. Ben iri yapılı Olduğum için dış görünüşünden biraz utanıyordum ama Barney'de basketçi olduğu için abuk bi çift olmamıştık. Ayy ben. "Çift" dedim dimi sevgili anlamında yani. Yemek almaya gittik ben sadece "Çorba içeyim diyetteyim." Dedim. "Hayır bugün diyet yok güzel Şeyler yiyip güzel Şeyler yaşamaya geldik gayet Burger veya pizza yicez," dedi. Allah'ım neler oluyor? Sonunda sesimi duydun mu? Tam benlik olan adama yıllardır büyük ilgi duyuyordum sonunda o da benim gibi çıktı. Sana binlerce kez Şükürler olsun. Bugünden sonra hep diyet yapıcam Barney'e Layık olmak için uğraşıcam.
Sanki Aklımı okumuştu ve "Sakın bu Saçma sapan diyetlere uyma sen böyle bence gayet mükemmelsin." Dedi. Bana bu kadar mutluluk birkaç beden fazla geldi. Mutluluktan birkaç kilo vermişimdir. Hamburger yerken onu hayranlıkla izledim. O hali bile müthişti. Ne olur şuan dünya dursun ve bir daha hiç Dönmesin istedim. Yemek bitince beni eve Bıraktı. Yolda onu izlemiyormuş gibi yapsamda ara ara gülümsedi. Evime geldiğimizde "Yarın okulda görüşürüz kendine o zamana kadar iyi bak." Dedi ve yanağımdan öptü. Gülümsememi durduramadığımdan hiçbir şey diyemedim, gitmesini bekledim. O gittiğinde eve girdim sanki güzel bi rüyanın içinde gibiydim ama asıl güzel olan her şeyin GERÇEK olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
Chick-Lit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.