Sabahları çok çekilmez olduğum için fazla iletişim kurmuyorum kimseyle. Okula vardığımda ise sadece Barneyi görmek istiyorum.
Ilk dersten nöbetçi gelip haber yaydı.
OKULDA GEZİ DÜZENLENİYOR. HEP BİRLİKTE PARİSE GİDİYORUZ.Bunu duyan bayan özgüven tabiki geliyorum diye kahkahalarla konuşuyor. Aman Tanrım bide aylardan Temmuzda gidilicek kalmış 2 hafta bizimki bikini giyerse tam bir görüntü kirliliği.
Barney gitmekle pek ilgilenmedi ana benim zorlamalarıma dayanamadı. Kızlar ise dünden razı. Neyse dediğim gibi herkes tamam. İsimlerimizi yazdırdık valizleri hazırlamaya bugünden başlarız.Okul çıkışı alışverişe gittik kızlarla. Birde kimi görelim Emily..
Kendisi 42 beden giymesine rağmen elinde tuttuğu 38 beden bikini ile kabine gitti. Bizd3 tabiki arkasından yan kabine girdik ve inanılmaz bişey yapıp alttan ayna tuttuk ona baktık. Iyyyyyy bakmaz olaydık iğrençti ve bunu giymesine asla izin veremezdim. Çünkü benim Barney'im de orda olucak bu görüntüye katlanamaz. Ve göğüslerini tam kapamayan bikinisiyle gövde gösterisi yapamaaz.
Kabinden çıkınca bizi gördü ve umursamaz bi bakış atıp gitti. Bizde alışverişe devam ettik. Bikiniler tişörtler etek şort derken baya bi doldurduk. Eve geldiğimde annem valiz için erken diyerek bi kenara koydu.
O akşam saatlerce kızlarla whatsapp grubunda Emily'nin rezilliğini konuştuk. İyiki aynı bikiniden falan almadık diye mutluyum. Tam bir eziksin Emi. Ve o gezide rezil olman için elimden geleni yapıcam. İçimdeki kötü kız konuşmaya başladı.
Sevdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hep Sustum
ChickLit"Artık susmuyoruz ve bize sorucak olursan sende susma." Karşımda kim varsa onunla ilgili hep bi düşüncem olur iyi ya da kötü. İstersen sen buna önyargı de ama ben bugüne kadar hep sustum artık susmak yok.