TOMBUL VE EZİK

39 1 0
                                    

Bütün bu güzel yaşananlar biteli epey bi zaman geçti. Benim aklımda tek bişey vardı o gerizekali Emily'nin bana yaptıklarını ona birer birer ödetmek. Ona sinir olmuyorum ona sadece acıyorum. Yazık.. ona artık tombul ve ezik diyesim var.

Sanat tarihi dersimizden çıkıp okulin yanındaki cafelerden birine girdik. Bi de kimi görelim bizim ezik yine birilerine yaranma peşinde. Emily, Peter ve Jack ile aynı masada fakat ikisininde kızla alakası yok ama bizimki malum açma meraklısı göğsünün dekolte kelimesini doruklarına kadar yaşatan bi tişörtüyle birinin saçıyla oynuyor diğerinin koluna yapışıyor. Hemen hareketimi yapıp Jack'e el salladım bizim yanımıza geldiler.
"Nabersiniz çocuklar?"
"İyiyiz Val oturabilir miyiz?"
"Sen ve Peter tabiki oturabilirsiniz." Dedikten sonra Emily suratını bozup gitti. Defolsun gerizekalı. Oturduğumuz yerde 6 kişiydik başladık doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya...

Şişenin sorma tarafı bana sorulanında Jacke gelmesi iyiydi. Ve doğruluk dedi.
"Emily ile ne yaptınız bu kadar samimi olmanız garip?"
"Yattık."
"Nee??" İnanamadım tek kelimeyle cevap verdi. Normalde bu kadar rahat bi çocuk değildir. Çok şaşırmıştım. Oyunu bırakıp olanları dinlemeye koyulduk. Ve meğerse bizimki çocuğa takmış ondan buna bundan ona elden ele geçmiş. Ne aşkı ne tutkusu.. Yeterince aile terbiyesi almamış olan bizim kız erkek meraklısı olup çıkmış. Bide güzel olsa gam yemem. Cidden kız görmesek bile yutmayız. Hele o tavırları yok mu aman umrumda bile değil Barney'den uzak dursun yeter. Tabi eğer canı yansın istemiyorsa uzak durması gerektiğini bilir.

Vote ve yorum eklemeyi unutmayın lütfen :)

Hep SustumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin